“Pent sted og dårlig service”
Anmeldelse av La Reserva del Olivo

La Reserva del Olivo
Vurdert som nr. 582 av 2 850 Restauranter i Málaga
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Middag for seks venninner. Sjømatsalaten var nok lagt opp fra en stor bolle. En fikk kun blekksprut m grønnsaker, andre fikk en scampi og to blåskjell, andre kun grønnsaker osv.. . Smakløst - også suppen var smakløs. Servicen var kun på et minimalt nivå. Måtte til slutt gå inn for å få betalt! Dette er ikke verdt et besøk når det er så mange gode restauranter å velge i.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 33reidunh

Anmeldt 13. august 2019

Malaga et eventyrlig utvalg av restauranter. Å velge en er vanskelig når man rusler gatelangs. Men å velge denne restauranten var et lykkelig valg. Stilig og hyggelig. God meny, alle var fornøyde med maten. Svært bra service. Topp beliggenhet!

Takk, Asle1947
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Litt turistfelle, men prøv chateubriand salt baked. Det smeltet på tungen og vil være en av dine beste kjøttopplevelser. Vi har leilighet i byen og tar alltid en tur innom her. Hyggelig personalet, men savner sen oppmerksomme irske hovmesteren

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jorgen742
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt av hotellet. Stille sted med lite kunder. Servitøren virket misfornøyd med å jobbe der. Bestilte paella som var god, men...ble kraftig forgiftet og fikk en svært dårlig natt på hotellet. Så vår første natt i malaga ble ille som forventet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Lailaandersen
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

2 av 3 var kjempefornøyd. Min forrett, grillesd octopus var alt for salt. Klarte ikke å spise den . Hovedretten var god for alle. Grei mengde mat. Det var vi som ikke var sultne nok, og det kan ikke resuranten lastes for. Alt i alt bra.

Dato for besøk: september 2017
Takk, arnfinnr_13

Reisende som så på La Reserva del Olivo, så også på

Málaga, Costa del Sol

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i La Reserva del Olivo? Del dine erfaringer!