“Lunsj”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Skulle ut å spise lunsj med familien. Møtte på flere mindre blide servitører, dårlig service og atmosfære. Valgte kun å betale drikken for heller å spise en annen plass.

1  Takk, E1542TAmonicad
Yurisal, Director de Relaciones con Clientes på Terra Mia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Dear customer,
As you say you didn't wait to receive the service that we always offer to all the clients
It was a holiday time so it's normal to have to wait a few minutes in all the main restaurants of the city like in Terra Mia Malaga

We invite you to come again

Best regards,

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

God pizza, Men når vi skulle bestille var den ene servitøren meget utålmodig og hørte ikke etter (uhøflig) bestillingen vår. Hun bare viftet med armene og avbrøt før Vi hadde rukket og si ferdig bestillingen. Vi bestilte to starters men fikk bare en og måtte dermed bestille igjen. Deretter tok det over en halvtime før vi fikk pizzaen vår som vi bestilte på samme tid. Ja, det går som oftest litt tid fra man får forrett til hovedretten men dette syntes vi var uholdbart. Forøvrig var det også meget bråkete og støyete miljø i restauranten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anders L
Yurisal, Director de Relaciones con Clientes på Terra Mia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Dear client,
We are sorry that you experience in our restaurant wasn't fine.
We can assure you that each client is very welcome here, clients are our reason why to do every day our job in the best way.

Please come again and try the real italian food experience in Malaga

Best regards,

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Den beste pizzaopplevelsen på lenge. Utrolig god pizza!!! Kaffemaskinen bør også sjekkes ut Vi var 5 voksene og 6 barn som hadde en god matopplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lilliannejacobseng
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

. Ekte italiensk Napolitansk restaurant. Nydelig mat og service . Vi spiste pasta og pizza . Magisk. Og en av de aller beste Tiramisu som vi har spist. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 811brittn
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Lite koselig spisested. Åpen kjøkkenløsning der man ser pizza bakeren. Fikk kanskje den beste lasagnen jeg har spist på dette stedet

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Jørn Petter F

Reisende som så på Terra Mia, så også på

Har du vært i Terra Mia? Del dine erfaringer!