“Hyggelig besøk”

Vurdert som nr. 425 av 2 912 Restauranter i Málaga
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, ligger litt utenfor sentrum. Tapas OK, spesielt god gazpacho. Anbefales for enkel tapas og god vin.

Takk, X9881SXjuliej
DeGustar E, Director de Relaciones con Clientes på El Rinconcito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Thank you so much for sharing your experience with us!

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

God Tapas og hyggelig betjening i en gate litt «lengre» ned i gammelbyen i rolige omgivelser. Kan anbefales

Takk, Trond A
DeGustar E, Director de Relaciones con Clientes på El Rinconcito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Thank yo uso much, Trond! Come back anytime!

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Vi var to personer som ønsket oss god tapas og god drikke til en ok pris på et hyggelig sted nær hotellet. Dette stedet valgte vi ganske på slump. Takk og lov! Avslappet, god atmosfære i hyggelige omgivelser midt i gamlebyen. De fire tapasrettene vi bestilte, var alle en fantastisk opplevelse på hvert sitt vis, fra den enkle ostetallerkenen med kjempegod ost og ristet brød til en pasta og kylling vi aldri kommer til å glemme. Kjempegod drikke i rause - og fine! - glass, enten det var rødvin, øl eller tequila.
Og så var det den kvinnelige servitøren, da. Stjerna i det som endte med å bli en drømmekveld. Hun smilte, lo, anbefalte og serverte - på en måte som fikk oss til å føle oss som de eneste gjestene. Og hun spanderte siste runden ... Vi gleder oss til neste gang - her skal vi tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Getaway79586
DeGustar E, Director de Relaciones con Clientes på El Rinconcito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Thank you so much for share your experience with us, We are very happy reading this, come back soon!

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Meget god Iberico, hvor fettet var skåret bort. Meget god ost og greit de andre tapasrettene. Passe rask ekspedering. Ok renhold på toalett. Alt i alt verd 4 stjerner.

Dato for besøk: september 2017
Takk, arnfinnr_13
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Fant denne tilfeldig og fikk servert veldig god tapas. Hyggelig betjening og sjarmerende lokale. Anbefales!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, pererikb

Reisende som så på El Rinconcito, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i El Rinconcito? Del dine erfaringer!