Hotel MS Maestranza
  • Bar/lounge
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 159 per natt.

Besparingsvarsel! 37 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 37 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 115 per natt.

• Gratis parkering
Barcelo Malaga(Málaga)
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 207 per natt.

• Restaurant
Priceline
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 130 per natt.

Anmeldt 12. oktober 2015 via mobile enheter

Veldig sentralt og flott hotell. Koselig og service innstilt personale. Store fine rom, deilig med en liten balkong.
Kjempe koselig å se både soloppgang og solnedgang fra takterrassen.
Grei og god frokost. + kan avslutte frokosten med både kaffe og champagne

Opphold: oktober 2015, reiste med venner
Takk, Heidi J
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 27. september 2015

Hotellet ligger i nærheten av alt snakk om perfekt beliggenhet. Det er ikke et femstjerners hotell, men servicen er som femstjernes. De hjelper med bagasjen og parkerte bilen min for meg og brakte den tilbake når jeg dro. Jenta i resepsjonen Regina Pena var et friskt pust og på toppen elskverdig . Jeg anbefaler dette hotellet,det er ikke overdådig men rett og slett et flott kvalitetshotell med svært god beliggenhet og i tillegg nær stranden.

Takk, RayMiami
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 26. september 2015

Vi hadde lest Tripadvisor på forhånd og hadde derfor bestilt et rom høyere oppe i etasjene for å unngå trafikstøy. Ble tildelt rom i 3. etg. Etter noen timer klaget vi på dette da vi opplevet at det var støy. Vi fikk da byttet rom til 11- etg og ble veldig fornøyd over det. Betjeningen var hyggelige og serviceminded. Frokosten var god. Hotellet har perfekt beliggenhet i forhold til at det er ca 100 m til strand og til Muellouno, en promenade langs havna med mange restauranter og butikker. Vider kort vei til sentrum, gamle byen med museer og borgen. Valgte ofte å gå gjennom en vakker parl til/fra byen. Malaga og hotell Maestranza kan vi trygt anbefale-.

Opphold: september 2015
1  Takk, Nikozero1
Anmeldt 2. september 2015 via mobile enheter

Hotellet er sentralt plassert med gangavstand til det meste. God frukost. Noko ustabil wifi. Rom og bad hadde ok storleik og standard, men er litt umoderne. Steinhard madrass, men dette er visst vanleg i Spania.

Opphold: august 2015, reiste med venner
Takk, Kari G
Anmeldt 5. januar 2015

Store flotte rom med det man måtte trenge. Også balkong. Wifien fungerte heller dårlig, og det var kaldt om natten. Frokosten var veldig bra, her kan man til og med drikke champagne til frokost. Beliggenheten er veldig god, med kort vei til sentrum, Picassomuseet, festningen og havnen.

Opphold: januar 2015, reiste med familie
1  Takk, Signii