Hotel MS Maestranza
  • Bar/lounge
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 158 per natt.

Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 114 per natt.

• Gratis parkering
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 144 per natt.

Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 198 per natt.

Barcelo Malaga(Málaga)
  • Restaurant
Agoda.com
  • Restaurant
Priceline
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 130 per natt.

Anmeldt 7. februar 2016

Hotellet ligger litt utenfor bykjernen i nærheten til stranda. Etter råd fra TripAdvisors gjester ba jeg om et rom i 5 et eller høyere. Dette ble ikke infridd, Rom i 3 et med balkong ut mot hovedveieni. Mye traffikkstøy. Ørepropper er et must! Store leiligehter med noe slitt interiør. Litt hard men ok seng og sore bad. Rent og pent overalt. Ingen møbler på den lille balkongen.Fin solterasse med nye solstoler og fantastisk utsikt over byen/havet.Tilgang til Jacuzzi og badstue. Jeg hadde ikke med frokost men på hjørnet rett ved hotellet ligger en cafe med kjempegod fokost og bakverk til en ok pris. , Det er en fin spasertur inn til byen, ca 15 min, men ellers har du alt av cafeer og resturanter på Muelle 1 som er en restaurant og schoppinggate som er laget på havna. 2-3 min fra hotellet.

Opphold: januar 2016
Takk, GryMB
Anmeldt 15. november 2015

Sentralt hotell, men et godt stykke igjen til at det er 4 stjerner, objektivt sett.
10 minutters gange langs strandpromenade/park til gamlebyen og 5 minutter til stranden.
Taxi og bussholdeplass er rundt hjørnet.
Sørg for å booke rom over 5 etasje da det er en del trafikk og støy fra gaten.
Vi hadde rom i 9 etasje og det var behagelig rolig.
Hyggelig og servicebevisst personell. Bra frokost, hvor man også kan forsyne seg med et glass rødvin eller champagne for de som måtte ønske dette til frokost.
Det er minimal plass i personheisene, maks 4 personer uten bagasje og du bruker mye tid på å vente på heisen.
Rommene er relativt store, men badene trenger sårt en oppgradering.
Som et minimum burde det vært en hylle på badet som man kan sette fra seg toalettmapper.
Gode senger og bra rengjøring av rommene.
Fra rommene som vender mot hovedgaten er det fin utsikt mot havnen, og områdene rundt. Ok takterrasse med solsenger, et lite spa og boblebad.
Mulighet for massasje og et eget treningsrom med diverse apparater.
Wi Fi er som mange andre steder ustabilt og nesten helt ubrukbart.
Greit hotell, men 3 stjerner (+) er nok mer riktige etter mitt syn.

Romtips: Høyere etasjer har mindre støy fra gaten
  • Opphold: november 2015, reiste med venner
Takk, Tom L
Anmeldt 12. oktober 2015 via mobile enheter

Veldig sentralt og flott hotell. Koselig og service innstilt personale. Store fine rom, deilig med en liten balkong.
Kjempe koselig å se både soloppgang og solnedgang fra takterrassen.
Grei og god frokost. + kan avslutte frokosten med både kaffe og champagne

Opphold: oktober 2015, reiste med venner
Takk, Heidi J
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 27. september 2015

Hotellet ligger i nærheten av alt snakk om perfekt beliggenhet. Det er ikke et femstjerners hotell, men servicen er som femstjernes. De hjelper med bagasjen og parkerte bilen min for meg og brakte den tilbake når jeg dro. Jenta i resepsjonen Regina Pena var et friskt pust og på toppen elskverdig . Jeg anbefaler dette hotellet,det er ikke overdådig men rett og slett et flott kvalitetshotell med svært god beliggenhet og i tillegg nær stranden.

Takk, RayMiami
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 26. september 2015

Vi hadde lest Tripadvisor på forhånd og hadde derfor bestilt et rom høyere oppe i etasjene for å unngå trafikstøy. Ble tildelt rom i 3. etg. Etter noen timer klaget vi på dette da vi opplevet at det var støy. Vi fikk da byttet rom til 11- etg og ble veldig fornøyd over det. Betjeningen var hyggelige og serviceminded. Frokosten var god. Hotellet har perfekt beliggenhet i forhold til at det er ca 100 m til strand og til Muellouno, en promenade langs havna med mange restauranter og butikker. Vider kort vei til sentrum, gamle byen med museer og borgen. Valgte ofte å gå gjennom en vakker parl til/fra byen. Malaga og hotell Maestranza kan vi trygt anbefale-.

Opphold: september 2015
1  Takk, Nikozero1