Anmeldt 29. mars 2019

Ett fint hotell med bra beliggenhet nært stranden, La Malagueta. Bra frokost med godt utvalg. Sengen var stor og med gode madrasser. Fin strandpromenade og nært til Pompediu senteret. 15 minutter å gå til gamlebyen og handlegatene i sentrum.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, MiaV66
Anmeldt 26. mars 2019

Dette hotellet har en utrolig flott beliggenhet, med kort gangavstand til gamlebyen og en fantastisk strandpromenade. Frokosten er av veldig bra standard, og de som vil det kan til og med få Champagne til frokost! Rommet var rent og pent, og baderommet var stort og fint.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, tomrR7042QX
Anmeldt 29. august 2017

Bodde 10 dager på MS Maestranza. Bestilte superior rom med frokost. Relativt dyrt, men likevel verdt prisen. Fikk stort rom i 12. etasje, flott bad og en (liten) balkong. Meget fornøyd med rengjøringen av rommet, også hyggelig betjening ellers.God frokost. Kort vei både til strand og sentrum. Kan nok bli sjenert av trafikkstøy dersom en ikke bestiller rom i de øverste etasjene.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Janne W
Anmeldt 27. august 2017

Hotellet ligger like ved stranden, kun 5 min gange. Og sentrum av Malaga er ikke langt unna, kun 15 min til fots. Vi brukte taxi kun en gang på en uke. Vi slet litt med aircondition som blåste litt for mye på lav hastighet. Nådde aldri foretrukket temperatur. Stilte inn på 22 grader og fikk bare18 grader i rommet.Da er det for kaldt å sove med bare laken som teppe så vi måtte ty til dyner som lå i skapet. OK frokost. Fin utsikt fra takterrassen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, roarbi
Anmeldt 6. juli 2016

Bodde her en uke i mars. Hotellet ligger meget sentralt i forhold til cruise-havna, promenaden, parken og gamlebyen. Rommet var passe stort og med balkong. Bra ventilasjon og aircondition, bra renhold og hyggelig betjening. Frokosten var veldig bra. Hotellet kan anbefales.

Romtips: Høyt oppe med balkong mot parken
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, knvat