“Mitt på”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Trevligt sted, flott beliggenhet mitt i city. Pizza var litt degig og var litt smakløs . Egget inne i pizzaen var ikke helt god og var litt rå på calzonen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, axept

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Spiste her tre ganger iløpet av mitt opphold i Malaga. Spiste pizza hawaii, calzone og tortellini. Alle tre rettene anbefales. Hyggelige ansatte og god mat til en billig penge.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, zatree
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Knall god pizza. Kjapp levering og grei service. OK prisnivå og du kan velge mellom å sitte ute eller inne.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, bastes2017
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Deilige stoler inne, sitter godt for å ha en avslappet kveld. Servitører som responderer når du vil ha oppmerksomhet, null stress. Bestill drikke og mat underveis, ikke alt på en gang!! Da får du god tid til å nyte underveis. Vi hadde aperitif, forrett, hovedrett, dessert og godt drikke for 85€. Og på toppen fikk jeg med de kule espressokoppene gratis

Takk, karink75
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Alt er Ok men litt dårlig service. Maten som forventet. God pizza, god lasagne og chevre salat. Ikke noe utover at det er en grei restaurant.

Takk, eriksR3055MR

Reisende som så på Ciao, så også på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Ciao? Del dine erfaringer!