Anmeldt 24. april 2018

Dette er et typisk Ibis hotell. Det ligger sentralt i Malaga. Fine rom og god sovekvalitet.Trenger man bare en seng og litt bekvemmeligheter er dette et godt alternativ. De har tidlig frokost. Prisenfor en overnatting er meget god

• Opphold: april 2018, reiste som et par
Takk, ivartina
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Rommet har en grei størrelse og prisen var ok. Var her fra torsdag til søndag,
Det er rent og fint.
Kun aircon som kjøler, så er det kjølig, må man kle seg, savner å kunne stille temperaturen på badet, da jeg liker kjølig sovetemperatur og varmt bad..
Varmt vann i krana da, så kunne dusje lenge uten problemer. Dessuten stor dusj.

Jeg bodde på rom 235 og det har vært ok. Sov veldig godt natt til fredag, madrassen er verken hard eller myk, så det var deilig og sengetøyet er rent uten å lukte såpe..

Fredag var det litt mer støy og derfor vanskeligere å få ro, natt til søndag var forferdelig, mye støy utenfor og dessuten svært lytt.
Lå på morgenen og hørte på naboen i rom 233 snorke, dessuten våknet jeg når de oppe beveget seg rundt.

Møtte en hund når jeg kom ut av heisen ene dagen, så de tillater faktisk dyr her.
Det ligger også rett over akvadukten i forhold til gamle byen med handlegata etc.

En annen ting som har plaget meg litt, er at støpselet er såpass langt unna senga, at jeg ikke kunne lade tlf på morgenen mens jeg samtidig lå i senga og oppdaterte meg på ting hjemmefra..

Alt i alt helt ok, men bring ørepropper om du er var på lyder..

Opphold: april 2018, reiste med venner
Takk, Anne N
Anmeldt 27. juli 2017

Jeg har bodd på ibis-hotell mange ganger, men denne gangen ble jeg skuffet. Mest på grunn av at det var særdeles lytt mellom etasjene/rommene, og jeg hadde noen eldre/voksne spanske som likte å snakke HØYT utover kvelden/natten.
Vi hadde 2x twin-rom (ikke-røker), men det ene var særdeles innrøkt, så vi ønsket å bytte. Dessverre helt fullt, så måtte vente til neste dag.
Frokost helt grei. Ingen varmretter, men deilig det de hadde.
Beliggenheten til hotellet var helt topp, med bare en spasertur over broen, så var man i sentrum. Parkering i kjeller til €12 pr natt. Supermarket (Dia) rundt hjørnet (400m).

Romtips: Rom mot elven har ikke kveldssol. Stille område.
  • Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, MadamFelle
IBISMALAGACENTRO, Director de Recepción på Ibis Malaga Centro Ciudad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2017

Dear Guest,

Sincerely,

IBIS MALAGA CENTRO

Anmeldt 11. januar 2017

Suveren beliggenhet, god service, god plass på rommet, også romslig bad, svært rimelig i pris i forhold til kvaliteten! Hotellet ligger bare noen skritt fra sentrum/gamlebyen med katedralen, museer, markedshall og hundrevis av restauranter og vannhull.

Litt lytt mellom rom og etasjene.

• Opphold: januar 2017, reiste med venner
Takk, Asle1947
Anmeldt 18. mai 2016

Billig og bra hotell. Ligger rett ved byen, men uten stor trafikk utenfor vinduet. Men mye mygg, hold vinduet igjen. Vi ble oppspist og stikka ga seg ikke med det første.
Hotellet ligger ca. 5 min unna El Corte Ingles som er ett kjøpesenter der, ligger mot sentralbanestasjonen. Hotellet ligger rett ved en tørrlagt elv, med mange bruer over til andre sida, hvor gamlebyen er. Kort avstand til det meste, 5 min til handlegata Calle Larios. Frokost fås kjøpt i tillegg, behøver ikke bestille, bare dukker opp til frokost og betalter der og da, koster 7,5€ pr.pers, for variert frokost. Hyggelig personale, og rene rom.
Vi var på Castillo de Gibralfaro og fikk en flott utsikt over byen. Det var bratt og ikke egna hvis det regner, for da tror jeg det blir veldig glatt der.
Tips: Vi fant to gode restauranter, men den ene har jeg glemt navnet på. Den andre heter Mesón Lo Güeno, Marin Garcia 9 - i sentrum, spør på hotellet. Veldig god mat og koselig betjening, prisen endte vel på omtrent 25 €, med mat og drikke.

Romtips: Velg rom med dobbeltseng og ekstraseng, da får dere to dyner :)
  • Opphold: april 2016, reiste med venner
1  Takk, Tove_T_Ryd