7 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.02.23
travelup.comUSD 98
Anmeldt 2. juli 2018

Hotellet ligger meget sentralt til i forhold til den populære gamlebyen. Hotellet er nytt, men kjedelig. Rommene mangler kjøleskap, sikkerhetsboks og lenestol(er). Wi-fi-systemet fungerte dårlig. Frokosten under all kritikk. Kjemisk fri for egg i løpet av en hel uke, og bare tre-fire påleggssorter - alltid de samme til frokost hver dag en hel uke mens vi var der.
På en positive siden er beliggenheten, gode bad, med et meget stort og behagelig dusjkabinett og positiv betjening.

Romtips: Ingen forslag
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arne S
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Enkelt hotell, men veldig sentralt til sentrum. Rommene var enkle men rene. Litt lite med kun to håndduker. Synes det kan være en avfaldsbøtte på selve rommet for diverse smårusk. Kunne kanskje ha vært et enkelt kjøleskap for kald drikke. Vannet kokte nesten på benken. Hyggelig betjening. Litt lytt mellom rommene på siden og over.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Dagfrid
Anmeldt 24. april 2018

Dette er et typisk Ibis hotell. Det ligger sentralt i Malaga. Fine rom og god sovekvalitet.Trenger man bare en seng og litt bekvemmeligheter er dette et godt alternativ. De har tidlig frokost. Prisenfor en overnatting er meget god

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Rommet har en grei størrelse og prisen var ok. Var her fra torsdag til søndag,
Det er rent og fint.
Kun aircon som kjøler, så er det kjølig, må man kle seg, savner å kunne stille temperaturen på badet, da jeg liker kjølig sovetemperatur og varmt bad..
Varmt vann i krana da, så kunne dusje lenge uten problemer. Dessuten stor dusj.

Jeg bodde på rom 235 og det har vært ok. Sov veldig godt natt til fredag, madrassen er verken hard eller myk, så det var deilig og sengetøyet er rent uten å lukte såpe..

Fredag var det litt mer støy og derfor vanskeligere å få ro, natt til søndag var forferdelig, mye støy utenfor og dessuten svært lytt.
Lå på morgenen og hørte på naboen i rom 233 snorke, dessuten våknet jeg når de oppe beveget seg rundt.

Møtte en hund når jeg kom ut av heisen ene dagen, så de tillater faktisk dyr her.
Det ligger også rett over akvadukten i forhold til gamle byen med handlegata etc.

En annen ting som har plaget meg litt, er at støpselet er såpass langt unna senga, at jeg ikke kunne lade tlf på morgenen mens jeg samtidig lå i senga og oppdaterte meg på ting hjemmefra..

Alt i alt helt ok, men bring ørepropper om du er var på lyder..

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Galemor1
Anmeldt 27. juli 2017

Jeg har bodd på ibis-hotell mange ganger, men denne gangen ble jeg skuffet. Mest på grunn av at det var særdeles lytt mellom etasjene/rommene, og jeg hadde noen eldre/voksne spanske som likte å snakke HØYT utover kvelden/natten.
Vi hadde 2x twin-rom (ikke-røker), men det ene var særdeles innrøkt, så vi ønsket å bytte. Dessverre helt fullt, så måtte vente til neste dag.
Frokost helt grei. Ingen varmretter, men deilig det de hadde.
Beliggenheten til hotellet var helt topp, med bare en spasertur over broen, så var man i sentrum. Parkering i kjeller til €12 pr natt. Supermarket (Dia) rundt hjørnet (400m).

Romtips: Rom mot elven har ikke kveldssol. Stille område.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MadamFelle
IBISMALAGACENTRO, Director de Recepción på Ibis Malaga Centro Ciudad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2017

Dear Guest,

Sincerely,