ibis
Jon g H
Fredrikstad, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
IBIS M, Front Office Manageribis Malaga Centro Ciudad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. des. 2018
Dear JongH_12,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Malaga Centro Ciudad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. Our team will be very happy to know about that.

Sincerely,

10.6 km fra ibis Malaga Centro Ciudad
Gratis parkering
Se flere hoteller i Málaga
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt av hyggelig personale. Litt svak lydisolering mellom rommene. Ryddig, rent og velholdt. Sentralt i forhold til museene, midt. mellom Picassomuseet og jernbanestasjonen. God Wifi-dekning over hele hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tryggve S
Anmeldt 2. juli 2018

Hotellet ligger meget sentralt til i forhold til den populære gamlebyen. Hotellet er nytt, men kjedelig. Rommene mangler kjøleskap, sikkerhetsboks og lenestol(er). Wi-fi-systemet fungerte dårlig. Frokosten under all kritikk. Kjemisk fri for egg i løpet av en hel uke, og bare tre-fire påleggssorter - alltid de samme til frokost hver dag en hel uke mens vi var der.
På en positive siden er beliggenheten, gode bad, med et meget stort og behagelig dusjkabinett og positiv betjening.

Romtips: Ingen forslag
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arne S
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Enkelt hotell, men veldig sentralt til sentrum. Rommene var enkle men rene. Litt lite med kun to håndduker. Synes det kan være en avfaldsbøtte på selve rommet for diverse smårusk. Kunne kanskje ha vært et enkelt kjøleskap for kald drikke. Vannet kokte nesten på benken. Hyggelig betjening. Litt lytt mellom rommene på siden og over.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Dagfrid
Anmeldt 24. april 2018

Dette er et typisk Ibis hotell. Det ligger sentralt i Malaga. Fine rom og god sovekvalitet.Trenger man bare en seng og litt bekvemmeligheter er dette et godt alternativ. De har tidlig frokost. Prisenfor en overnatting er meget god

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Rommet har en grei størrelse og prisen var ok. Var her fra torsdag til søndag,
Det er rent og fint.
Kun aircon som kjøler, så er det kjølig, må man kle seg, savner å kunne stille temperaturen på badet, da jeg liker kjølig sovetemperatur og varmt bad..
Varmt vann i krana da, så kunne dusje lenge uten problemer. Dessuten stor dusj.

Jeg bodde på rom 235 og det har vært ok. Sov veldig godt natt til fredag, madrassen er verken hard eller myk, så det var deilig og sengetøyet er rent uten å lukte såpe..

Fredag var det litt mer støy og derfor vanskeligere å få ro, natt til søndag var forferdelig, mye støy utenfor og dessuten svært lytt.
Lå på morgenen og hørte på naboen i rom 233 snorke, dessuten våknet jeg når de oppe beveget seg rundt.

Møtte en hund når jeg kom ut av heisen ene dagen, så de tillater faktisk dyr her.
Det ligger også rett over akvadukten i forhold til gamle byen med handlegata etc.

En annen ting som har plaget meg litt, er at støpselet er såpass langt unna senga, at jeg ikke kunne lade tlf på morgenen mens jeg samtidig lå i senga og oppdaterte meg på ting hjemmefra..

Alt i alt helt ok, men bring ørepropper om du er var på lyder..

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Galemor1