“Veldig god mat!”

Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 5. september 2019

Her har de utrolig god mat og drikke for en billig penge, og de ansatte er hyggelige! Dette stedet kan jeg anbefale på det varmeste!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, tomrR7042QX

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Restauranten/baren ligger rett på stranden og det var masse folk der. Men jeg anbefaler alle å holde seg unna. Vi tok første noe å drikke der, det tok en evighet å få bestille og betale. Deretter gikk vi opp for å spise. Vi spurte selv etter menyer to ganger, men de kom ikke etter 30 min. Da bestemte vi oss for å gå. En i følge hadde gått opp tidligere for å bestille brus, denne måtte da betales. Å få betalt den tok godt opppmot 30 min det også. Servitørene er surrete, tar bestillinger i hytt og pine, glemmer folk og gir ikke noe oppmerksomhet. Spar heller en time å gå litt lenger opp i gaten eller langs stranden. (I skrivende stund har vi ventet i 10 min på å få igjen veksel på brusen vi endelig fikk betale!)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, thestif
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Dårlig mat .lite service innstilte servitører.
ting tar meget lang tid.Servitører går i sin egen boble

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 704_ysteinb
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Treige og sløve servitører
Fikk vente i 30 min på å få bestille, ok mohiito, ventet 35 min for å få spørre etter regningen. Venta 20 min på å få den.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Harald K
Anmeldt 23. april 2017

Lite serviceinnstilt personale. Viste ingen interesse for gjestene. Var der to ganger for å se om vi bare var uheldig på første besøk, men besøk nr 2 var verre. Følte oss direkte uvelkommen. Ingen av gangene klarte de å ta imot riktig bestilling, og serveringen ble nærmest slengt ned på bordet. Vi bodde rett over gaten, men fant andre spisesteder med god service.

Dato for besøk: april 2017
Takk, annelindah

Reisende som så på Caleta Playa, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Caleta Playa? Del dine erfaringer!