2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Rett ved handlegata, med gangavstand til alt. Rent og praktisk stort familierom med køyeseng og dobbelseng. God frokost med godt utvalg, og god service fra hyggelig betjening.

Kan anbefales
- vi kan godt komme tilbake...

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 120aneh
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Dear Ane H ,
thank you very much for your feed back! It is a pleasure to know you did enjoy your stay with us.
Looking forward to welcoming you back again soon,

Anmeldt 9. juli 2017

Et av de beste hotell vi har benyttet i våres ferier. Topp beliggenhet, personale og rom. Meget bra frokost, super start på dagen for oss! Bra standard på rommet. Vi bodde 4 personer på rommet og det gikk bra.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ErikI141
Teresa T, Director General på Petit Palace Plaza Malaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017

thank you Erik for reviewing our hotel. I am truly happy to know you did enjoy your Petit Palace Experience .
Wish to welcome you back again really soon,

Anmeldt 1. juli 2017

Vi hadde et flott opphold på dette hotellet. Det som utmerket seg spesielt var servicen. Takk til Dan (front desk manager) , Juande, Maite og alle de andre hyggelige folkene i resepsjonen, til Estefania i frokostsalen, og til den hyggelige rengjøringshjelpen. Alle vi traff på ga det lille ekstra. Rommet var stort , lyst og luftig, sengen god. Frokosten var veldig rikholdig og velsmakende. Beliggenheten var helt topp, kort vei til handlegater og severdigheter. Restauranter og kafeer ligger praktisk talt på dørterskelen. Det eneste vi savnet var et basseng, men service, beliggenhet og alt annet som var positivt veier opp for det. Det er ca. 20 minutter å gå til stranden.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Stavanger246
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Thank you very much Aberdeen428 for reviewing our hotel. It is a big pleasure to know you did enjoy your Petit Palace Experience. Thank you very much for mentioning part of our team. I am absolutely proud of all of them .
all of us are looking forward to welcoming you back again soon,

Anmeldt 31. mars 2017

Med sin beliggenhet rett ved handlestrøket og et stort utvalg restauranter rett rundt hjørnet, er dette hotellet absolutt å anbefale. Hyggelig betjening, flott rom, god og innholdsrik frokost. 20 minutters gåtur til stranda. Kort vei til flyplassen

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, EspenA112
Teresa T, General Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2017

Dear Espen,
thank you for reviewing our hotel. I am so truly happy to know you had the Petit Palace Expereince we wished for you.
all hotel team is looking foward to welcoming you back again soon.

TeresaT

Anmeldt 24. desember 2016 via mobile enheter

Hotell sentralt i Malaga. Kort vei fra flyplassen. Her kunne de service, alt fra de i resepsjonen, frokost servering til renholderne var høflige å så opp å hilste på oss gjestene. Her følte vi oss velkommen. Frokosten var god, med det vi trengte for en god start på dagen. Eks god skinke og oster. Stort bonus for fersk pressede juice i forskjellige smaker de hadde hver dag, disse var gode. Toppet det med god kaffe som avslutting.
Rommene var helt greie, noe slitt. Det var stilt og rolig på hotellet. Hotellet hadde gratis sykler til oss gjester.
Dette hotellet kommer vi gjerne tilbake til.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, John Arne H
Dan C, Front Office Manager på Petit Palace Plaza Malaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2016

Dear Johnthetravelernarvi,
Thank you for choosing Petit Palace for your stay in Malaga. We are happy to read that you enjoyed your stay with us and look forward for your next visit. Kind regards, Dan C. reception manager