“Nydelig mat”

Kjøkken: Indisk, Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fant plassen på TripAdvisor og vi så fram til et nydelig måltid. Maten va fantastisk å vi skal definitivt tilbake imorra

Dato for besøk: september 2019
Takk, kribek

Anmeldt 3. oktober 2018

vi var et følge på 17 personer og hadde en fantastisk kveld på Tandori Mex, ypperlig mat og service, da det begynte og regne laget de til langbord oppe i sitt selskapslokale for oss på et blunk.

Takk, John E H
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, unik plass man bør prøve. Rimlig og masse mat. Digger denne plassen ,anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 281kariannes
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Vi har hatt et nydelig måltid her. Topp service og god vilje til å framskaffe god mat uten gluten og laktose.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 14kjelld
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Her er det skikkelig god indisk og meksikansk mat . Har vert der to ganger og like god service hver gang. Og veldig billig.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Tore K

Reisende som så på Tandoori Mex, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Tandoori Mex? Del dine erfaringer!