“Fikk ingen service”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Ventet i 25 minutter. Andre bord fikk servering, men ingen kom til meg for å ta bestilling. Ikke akseptabelt. Jeg gikk uten å spise

1  Takk, christiangN3154RH

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

God tapasrestaurant med litt andre retter enn tradisjonell tapas. God service, med en nydelig utsikt fra terrassen - be om bord ute i hjørnet. Godt utvalg av glutenfrie retter.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 253kinep
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Denne restauranten ligger midt i byen med en fantastisk utsikt og har en stor fin takterrasse med en cocktail bar.
Noe av maten var sykt godt blant annet tunfisk tartar. De har Sharing meny pluss vanlige hovedretter. Mye fisk og asiatisk preg.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 848nadiao
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Var bare oppe i baren for å ta en drink. Drinken var god og til en ok pris. Utsikten over byen er fantastisk! Anbefalles å ta turen bare for å ta en tit over byen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Pattisola
APHostels, Director de Relaciones Públicas på Batik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2016

Tusen takk for dine kommentarer, vi er glad for at du likte egenskapen. En hilsen og komme tilbake snart.

Anmeldt 11. september 2015

Her ble vi meget godt mottatt av hovmester José Antonio Pino, ekspert på gode viner og god service! Nydelig mat og en opplevelse i seg selv og sitte ute og spise nydelig mat, med den flotte utsikten til Alcazaba. Baren på takterrassen er det perfekte stedet og innta en drink etter maten. Gleder oss til å komme tilbake og oppleve denne atmosfæren igjen!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Anette F
APHostels, Equipo Batik på Batik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2015

Kjære Anette, vi takker deg for å stole på Batik som sin restaurant i Malaga. Vi er beæret over å vite at vi var på høyden av sine expetactivas og vi vil få mulighet til å fortsette å overraske deg. Vi håper å se deg snart. Varm hilsen.

Reisende som så på Batik, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Batik? Del dine erfaringer!