“Overraskende bra”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Etter en lang og innholdsrik dag i Malaga havnet vi tilfeldigvis her. Hyggelig betjening geleidet oss til bordet i et avlangt, hyggelig innredet lokale. Min bedre halvdel spiste en meksikansk taco med chili som smakte utmerket. Selv fikk jeg servert havabbor på en seng av risotto. Jeg nøler ikke med å si at det er det beste fiskemåltidet jeg har hatt så langt ved Middelhavet. Til dessert valgte vi en forfriskende sitronsorbet med vodka. En flott opplevelse fra A til Å.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 272Steinar_L

Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Vi var 17 stk som i starten hadde problemer med å finne en restaurant som hadde plass til alle. Maten på Citron var mye bedre en menyen kunne gi inntrykk av. Alle som valgte hamburger var kjempefornøyd, både biff og reker i curripasta var topp. Rask service og hyggelige priser.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, rowiik
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

God mat. Hyggelig sted. Sentralt på plaza de Mercedes.
Koselig atmosfære, ikke så mange bord. ......

Dato for besøk: april 2017
Takk, hssi66
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Et lite, men koselig sted. Hyggelig betjening og mat som sto til forventningene. Ligger en liten rusletur fra hovedgata i Málaga.
Rimelig og bra! Bør oppleves!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Bokkis
Anmeldt 1. juni 2016

Var på denne restauranten den første kvelden i Malaga. Ligger sentralt på
Plaza de la Merced.
Utrolig hyggelig personale, som utviste den aller beste servise. Vennlig, og fantastisk god mat.
Denne reiteranten er også gay freindly, noe som er positivt.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, jb_sommaroie

Reisende som så på Citron, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Citron? Del dine erfaringer!