“Barbesøk🎉”

Zahara Gastrobar
Vurdert som nr. 262 av 2 911 Restauranter i Málaga
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Stakk innom på vei hjem til hotellet og tok en Mojito. Aldeles praktfull Mojito
Spiste litt der dagen etter. Ikke like bra, men helt ok

Takk, 796steinj

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

God service, nydelige potatas bravas!
Ansatte som er vennlige, serviceinnstilte, fokus på kunden. Raske, effektive uten å miste det lille ekstra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ida B
Anmeldt 7. desember 2017

Zahara Gastrobar var overbevisende i kvalitet og service. Vi anbefaler "Pork and mushrooms roll with an apple chutney" og grillet blekksprut. Svinekjøttet var av ypperste klasse og chutney'en var utsøkt. Blekkspruten var mør og saftig, alt annet enn seig som den ofte er andre steder. Stedets rosévin traff blink til maten. God service av engelsk talende servitør. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, torandersbekke
Zahara G, Director de Relaciones con Clientes på Zahara Gastrobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Tusen takk for dine ord, for ditt bidrag til reisende og for verdsettelsen. Vi er glade for å vite at alt var til din smak. Vi håper å se deg igjen snart av Zahara Gastrobar.

En hilsen fra hele laget.

Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, effektive, blide, og et godt samarbeid mellom kjøkken og servitører. Vi var der lørdag kveld, myyyyye folk men for oss gikk alt på skinner! Lytt til hva de anbefaler mye mat ift pris

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ida B
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en tragedie fra start til slutt! Vi hadde sett frem til å besøke denne restauranten. Vi hadde lagt merke til den etter fem dager i Malaga med svært overbevisende "innkaster" med lovnad om at alt var hjemmelaget. Vi fikk raskt bord og drikke, men her stoppet og den gode opplevelsen. Vi valgte Pollo al vino de Malaga og Hamburgueson de Buey. Maten kom etter en stund og da viste det seg at to av tre Hamburgere var helt rå. Dette ble kelneren gjort oppmerksom på og maten ble tatt ut til kjøkkenet etter diskusjoner om det var rått eller ikke. I mellomtiden spiste min datter kyllingen hvor hun plutselig dro et langt hår ut av munnen! Ufyselig. De samme hamburgerne kom ut igjen, denne gangen helt sort svidd med kalde pommes frites osv.
Et godt råd, styr unna denne plassen. Det finnes uendelig med bedre alternativer i Malaga.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 173dags

Reisende som så på Zahara Gastrobar, så også på

Har du vært i Zahara Gastrobar? Del dine erfaringer!