“Ikke mye å skryte av”
Anmeldelse av El Pimpi

El Pimpi
Vurdert som nr. 415 av 2 873 Restauranter i Málaga
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 20. september 2021

Jeg bestilte Papata brava, men fikk ca 1(?) kilo kokte poteter med skall... Det er ikke slik jeg kjenner denne retten, men de mente det var riktig. Vi spiste der 3 ganger (bodde ved siden av), men var kun fornøyd 1 gang...

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, KirstiA48
María M, Marketing på El Pimpi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

We are sorry that your experience did not live up to your expectations, so we sincerely apologize and appreciate your comment so that we can improve.

Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Veldig spennende lokaler med flere barer,stemningsfullt sted med spennende kunst og pynt å se på. Maten var helt ok.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Ailin_Norway
Y315EGmar_am, Marketing på El Pimpi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2020

We are glad to hear your opinion! Thank you very much for choosing Bodega El Pimpi and spending time to show your impressions. We hope you can come back soon.

Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

El Pimpi er verd et besøk bare for å se og høre på livet rundt. Tradisjonelle Spanske retter blir servert av profesjonelle servitører med god oversikt. Ønsker du et stille sted så er ikke dette valget

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, SiwB47
María M, Marketing på El Pimpi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Takk for besøket og for kommentaren din! Vi håper du kommer tilbake snart, vi er veldig glade for å vite at du likte det

Anmeldt 12. november 2019

Hadde hørt mye bra på forhånd om dette stedet. Men, ble skuffet over hvor lite interessert betjeningen var. Greide ikke å få med seg bestillingen, slik at kona og jeg ikke fikk maten samtidig. Når regningen kom var den for et annet bord. Jeg synes dette rett og slett er uprofesjonelt og altfor dårlig for en restaurant med et såpass bra renome.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Terje M
María M, Marketing på El Pimpi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Vi beklager at opplevelsen din ikke har oppfylt dine forventninger. Takk for din kommentar, vi vil iverksette passende tiltak for å forbedre tjenesten vår. Vi håper du besøker oss igjen

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

God sjømat men litt sløve servitører. Vi måtte henvende oss til de hver gang vi behøvde noe. Prisene er greie og vi ble mette

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Antonsen7
María M, Marketing på El Pimpi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Thank you for your feedback.

Reisende som så på El Pimpi, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i El Pimpi? Del dine erfaringer!