Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde i et rom med utsikt til havnen, rommet var stort og fint men sengen var litt hard. Det er veldig stille og rolig da det er god isolering så man hører ikke noe støy fra gate eller nabo rom. Anbefaler ikke frokosten da den var overpriset og dårlig, det finnes mange kafeer i nærheten så neste gang velger vi det isteden. De har også en flott tak terrasse med utsikt over havnen, vi vil komme tilbake hit neste gang vi er i Malaga da hotellet ligger i nærheten av både restauranter og shopping muligheter. Ta også turen langs den vakre havne promenaden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Conil123
RoomMateValeria, Front Desk på Room Mate Valeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Dear Conil123,

First of all, we would like to thank you for your review about our hotel Room Mate Valeria in Málaga.

We are pleased to read your comment about rooms, location, rooftop and we feel very happy to learn that you felt comfortable among us.

We will be delighted to welcome you back for your next holidays in Málaga, here is your home!

Best regards.

Lydie Pajol, Front Desk

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 4 netter, og er veldig fornøyd. Bor nok her om vi skal til Malaga igjen. Veldig sentralt hotell i forhold til sentrum, mange restauranter i gangavstand. 15 min til stranden.
Rommene er av god størrelse og er moderne og nye. Veldig rent og pent overalt på hotellet.
Pluss for takterasse med solsenger og ett lite basseng. Brukte denne noen timer om dagen, og for en drink før middag på kvelden. God stemning på kveldene med varmelamper og musikk!
Det kunne gjerne vært mer utvalg av lunchservering på dagtid, og prisene på drikkevarer er ganske høye.
God frokost, med bra utvalgt!

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 336kristinej
RoomMateValeria, Front desk på Room Mate Valeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Dear guest,

What a wonderful review regarding your recent stay with us. We are very happy to read how fabulous you thought our Hotel was and how much you enjoyed your stay with us.

We hope you decide to visit other Room Mate Hotels, where you will have other "Room Mate Experience"

Kind regards,

Manuel Contreras
Front desk
Room Mate Valeria

Anmeldt 16. april 2018

Vi ankom hotellet fredag ettermiddag og innsjekking var effektiv.
Hotellet ligger veldig fint til i Malaga, kort vei til det meste.
Rommet var rent og pent. Senga var stor og god med masse puter. WiFi fungerte helt supert.
Kan anbefale tak-terrassen med bar.
Litt skuffende frokost.buffet, men helt OK.
Hyggelig personale

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Abrandal
César C, Front Office Manager på Room Mate Valeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear Abrandal,

Thank you so much for a lovely review about your recent stay with us.

It is just a pleasure to know how pleasant your stay at Room Mate Valeria was, and how our facilities and services like Wi.Fi, super comfy beds, rooftop bar and efficient staff, were to you.
Regarding the breakfast, I would be so pleased to hear your suggestions, despite it was perfectly OK.

Kindest regards and look forward to have the pleasure to welcoming you back.

Kindest regards,

César Calleja
Front Desk Manager
valeria.jrecepcion@room-matehotels.com
Room Mate Valeria

Anmeldt 14. august 2017

Vi ankom kl. 01 på natten, og ble tatt veldig godt imot av blide mennesker i resepsjonen.

Stilige, flott innredede rom. Gode senger. Vi bodde i 2. etasje med en del trafikkstøy på utsiden, men da vi lukket igjen vinduet ble det helt stille.

Fin bar på takterrassen med utsikt mot havnen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, LailaNordskog
RoomMateValeria, Front Desk på Room Mate Valeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Dear LailaNordskog,

First of all, we would like to thank you for sharing your opinion and experience in Room Mate Valeria, Málaga.

In Room Mate, we pay a lot of attention to the comfort a good sleep of all our guests as we consider that this is the main service to give in a hotel so we are glad to see that you had a great time among us and that you enjoyed our beds and rooms.

We hope to see you soon again for your next visit to Málaga!

Best regards.

Lydie Pajol, Front Desk

Anmeldt 5. desember 2016

Vi kom sent torsdag kveld og ble møtt med et stort smil i resepsjonen. Vi var ventet :) Vi fikk akkurat det rommet vi ønsket med ekstra fin utsikt og blå striper. Frokosten var ikke overdådig, men tilstrekkelig. Koselig bar på toppen av hotellet. Gjennomført god service blant alle ansatte på hotellet. Dette hotellet ligger meget sentralt med gåavstand til alle fasiliteter, men når man velger å bo ved marinaen må man påregne ekstra støy fra trafikken.

Dato for oppholdet: desember 2016
3  Takk, Nina E
Elena R, Director de Recepción på Room Mate Valeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2016

Dear guest,

Tusen takk!!!

We are glad you had a pleasant stay at Room Mate Valeria and will be waiting for you to visit us again should you choose Malaga once more as your holiday destination!!

Yours Sincerely,