airport trtansport

bestilte transport til og fra flyplass på Norwegian sin side og det var veldig greit--rimelig pris... les mer

Anmeldt 20. november 2019
Reidar H
Vestfossen, Buskerud, Norway
Høstferie

Veldig pålitelig .Ventet på oss på Malaga med forsinket fly. Hentet oss igjen på avtalt sted til... les mer

Anmeldt 15. oktober 2018
vibandr
Eikedalen, Norge
Les alle 1 934 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Málaga
Rundtur i Málaga
67 anmeldelser
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Ren stor bil, hyggelig sjåfør. Hadde tydeligvis ikke vært i området Manilva tidligere, og beregnet feil på tiden. Tok det inn med rask kjøring påmotorveien.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 303karit
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig pålitelig .Ventet på oss på Malaga med forsinket fly.
Hentet oss igjen på avtalt sted til avtalt tid på hjemreisen.
Svært fornøyd

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, vibandr
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Malaga airport taxi kom presist og har suveren service. Tilgjengelig på telefon ved forsinkelse på flyet. Meget bra selskap som vi anbefaler ved henting tur retur Malaga airport

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 477oles
Anmeldt 2. august 2018

Det var en tillitsfull transport, kom og henta oss på flyplassen selv om jeg hadde oppgitt feil dato, de var også presise på henting ved Hotelle, helt presis :-) bare å anbefale

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Jan-Ove_64
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Jeg kan virkelig anbefale dette taxi selskapet dersom du skal reise fra og til flyplassen i Malaga. Veldig enkelt å bestille på nett og fikk umiddelbart bekreftelse på Mail. Ett par dager før avreise mottok jeg SMS i tillegg med ny bekreftelse og med telefon nr til sjåfør

Hyggelige og presise sjåfører!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, elisabethb635