“Veldig god mat og service!”
Anmeldelse av Amigos Malaga Centro

Amigos Malaga Centro
Vurdert som nr. 15 av 2 911 Restauranter i Málaga
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Har omtrent spist her over 10 ganger og går aldri lei. Alltid topp stemning, god mat og bra service. Liten oppmerksomhet til Naveed, som alltid sørger for at vi har det vi trenger når han er på jobb!

Takk, Explore21664105090

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Alt i alt en meget positiv opplevelse! Hyggelig og serviceinnstilt betjening, maten kom raskt og var svært god

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ida Karoline W
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Vi valgte indisk, kylling og lam.
Forretten var en porsjon for 2 til å dele, med nok mat til at dette kunne vært hovedrett.
Hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: april 2018
Takk, kailert
Anmeldt 27. februar 2018

God indisk mat, bra service! god lokasjon.Vi bestilte indisk og vi var veldig fornøyde. kylling tandori og bryani er perfekt. En medium sterk og den medium sterke var ikke indisk medium sterk :).
Takk Navid

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Teieb S
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Bra mat. Naveed var kjempeflink #stolt. Bra mat. Bra brus og isbiter. Fine stoler Digget at beliggenheten på restauranten lå bittelitt utenfor den store gågata, så man fikk matro I flotte omgivelser

Dato for besøk: januar 2018
Takk, ArnSan
EQUIPOGRUPOAMIG... D, Director Comercial på Amigos Malaga Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Tusen takk for din kommentar, vi er veldig glade for at du likte kvelden din. Vi håper å se deg snart.

Reisende som så på Amigos Malaga Centro, så også på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Amigos Malaga Centro? Del dine erfaringer!