“Topp service!”
Anmeldelse av Da Saveria

Da Saveria
Vurdert som nr. 15 av 2 846 Restauranter i Málaga
Anmeldt 7. september 2019

God mat og herlig betjening! Vi kom for å spise lunsj og hadde en fin opplevelse, blei tatt godt i mot og blei vartet opp gjennom hele måltidet

Dato for besøk: september 2019
Takk, 0idag
dasaveria, Director de Relaciones Públicas på Da Saveria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Muchas gracias, Oidag! Estamos encantados de que disfrutaran de una excelente experiencia de “da Saveria”, tanto por nuestra carta como por el servicio. Esperamos que vuelvan pronto a visitarnos, será un placer recibirles de nuevo. Un saludo de todo el equipo.

Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Vi måtte besøke stedet to dager på rad, da vi ikke hadde fått smakt på alt vi ønsket første dagen. Fantastisk mat og upåklagelig service til en meget hyggelig pris.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 740j_rgenj
dasaveria, Director de Relaciones Públicas på Da Saveria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2019

¡Muchas gracias 740j_rgenj! Qué placer para nosotros leer tus palabras y saber que, por bien dos veces seguidos, habéis tenido una excelente experiencia en “da Saveria”. Gracias por recomendarnos y esperamos que sigáis visitándonos a menudo. Un saludo de todos nosotros.

Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

God service og god vin. Men pizzaen var så vidt midt på treet.... Litt mer tid i ovnen hadde gjort susen. Ble mett:-) Lite lokale. Trivelig atmosfære.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, rannveige2016
dasaveria, Director de Relaciones Públicas på Da Saveria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Grazie mille per tutti i complimenti che ci ha gentilmente rivolto. Non ho nulla da ridire sul fatto che non vi sia piaciutal la nostra pizza i gusti sono gusti, e in quanto tali, soggettivi e inopinabili. Si L’unica cosa che le posso dire è che il nostro personale è sempre presente in sala e si sincera, che sia pranzo o cena, che vada tutto per il verso giusto e che tutti, e dico tutti i nostri clienti, siano soddisfatti delle pietanze. Avremmo senza alcun problema provveduto quanto prima a trovare una soluzione che le avrebbe permesso di uscire sazi e soddisfatti dalla nostra porta una volta finito. Detto questo la ringraziamo ancora di cuore per i complimenti e speriamo di rivederla presto. Un saluto

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Spiste en helt grei pasta med tomatsaus. Trivelig betjening selv om kun en kunne engelsk. Lite sted med få sitteplasser.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rune S
Saveria75, Director de Relaciones Públicas på Da Saveria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Estimada Lunsj,
Agradecerle el tiempo dedicado a escribir su crítica. ¡GRACIAS!
Nos alegra que disfruten de nuestros platos y del ambiente.
Esperamos volver a verles pronto :)
¡Saludos!

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. Veldig god og hyggelig mottagelse. Pastaen og pizzaene er hjemmelaget og svært gode. Menyen har et variert utvalg av retter som ble tilpasset den ene tenåringen som er vegetarianer. Lokalet er enkelt innredet, veldig italiensk og svært hyggelig. Vi oppfattet både vertskapet og maten som spesielt god. Prisene er greie i forhold til kvaliteten på maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, GEM_reiser
Saveria75, Director de Relaciones Públicas på Da Saveria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros GEM_reiser. Nos alegra que disfrutara de una buena experiencia con nosotros y esperamos sinceramente que vuelva pronto a visitarnos. Un saludo de todo el equipo en de “da Saveria”.

Reisende som så på Da Saveria, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Da Saveria? Del dine erfaringer!