“Overraskende vri som var hyggelig”

La Taberna del Pintxo Marbella
Vurdert som nr. 115 av 1 525 Restauranter i Marbella
God for: Familier med barn, Barscene, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med veldig god tapas. De leverte mat fra fat der gjestene kunne plukke de de syntes var spennende. Vi prøvde mye forskjellig og alt var godt. Hyggelige og effektive servitører. Det som overrasket mest var at det var så billig for alt det vi spiste og drakk

1  Takk, TomRoarNilsen

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten to ganger, anbefaler å dra hit på kveldstid, da de går rundt hyppigere og med flere retter enn ved lunsjtider. God mat og gøy måte å velge mat på.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Silje H
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Rask servering, spennende mat og veldig hyggelig kelner! Nesten som å være i San Sebastian. Anbefales for alle som liker pintxos!

Dato for besøk: august 2017
Takk, anetteo324
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 8. mars 2017

Et utrolig utvalg av fisk, kjøtt, vegetarmat og søte tapas
Stolene er litt harde, men ok for en time eller to

Takk, Kerry C
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Vi var to voksne med to barn. En fantastisk måte å plukke den maten du har lyst på. Alle fant noe dmsom fristet og alle var fornøyd. Hyggelig og våken service. Greie priser.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 429larsg

Reisende som så på La Taberna del Pintxo Marbella, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i La Taberna del Pintxo Marbella? Del dine erfaringer!