“Nydelig mat men dårlig service”
Anmeldelse av Restaurante Garum

Restaurante Garum
Bestill bord
man. 3.10.
20:00
Vurdert som nr. 57 av 1 525 Restauranter i Marbella
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Skandinavisk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Tilbake i Marbella gledet vi oss til å besøke Garum igjen, og håpet alt var så bra som tidligere.
Maten svarte til forventningene men servicen var elendig og trakk opplevelsen ned.
Vinen som kom ETTER at forretten var servert, var feil og ble returnert. Svaret til at drikke kom etter maten, var bare 'hva vil du, spise eller drikke'! Vann til alle ble mast om, og kom først til desserten.
Regningen tok evigheter, og lite tilstedeværende betjening under hele måltidet fikk oss til å føle at vi var på en kjederestaurant. Synd da maten var nydelig og det tilsynelatende var nok av betjening og ikke fullt av besøkende. Til Garums prisnivå forventes topp service!

Dato for besøk: september 2021
Takk, TRE1805

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Falmende stjerne. Vært der tidligere i et større selskap. Det var veldig bra. Tok med noen venner på det som skulle være en bedre middag. Det ble bare skuffende og pinlig for meg, som hadde gledet meg til god mat med gode venner

Dato for besøk: juli 2019
Takk, anneO5519PT
garum, Propietario på Restaurante Garum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2019

Thank you for your very basic, general and surprising short, but creative comments. Regarding to the falling star, based on two visits only, I think it would be more realistic the other way around since everybody, the whole Garum family is looking forward the upcoming big 15th anniversary (2004-2019) celebration this December. . .
Kindest regards
Timo Hamalainen
Restaurateur

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med barn denne gangen. Vi bestilte ulike retter og barnemeny. Jeg tok fisk, den var litt tørr og smakte lite, lammecarré ble best mottatt. Kyllingrulladen noe smakløs.
God husets vin og en nydelig cava. Det var få gjester, så med det som bakgrunn, synes jeg vi fikk lite oppmerksomhet. Ikke tilbudt dessertkart, så da avslutta vi etter forretten. Vil nok komme igjen og prøve en gang til.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 603bentew
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Tross kraftig vind leverte garum til de grader.
Mørt kjøtt, saftig kjylling, overvåken service og nydelig dessert.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Håvard H
Anmeldt 6. februar 2018

Veldig god mat, god vin og et helt fantastisk sted med en imøtekommende og hyggelig betjening. Returnerte flere ganger og har forsøkt flere av menyene, alt var godt. Supre drinker Hyggelig sted for et par venninner som oss og helt klart et hyggelig sted for par.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Y5464BXmonical

Reisende som så på Restaurante Garum, så også på

Marbella, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante Garum? Del dine erfaringer!