“Fantastisk”

Rib Shack Marbella
Få mat levert
Vurdert som nr. 7 av 1 525 Restauranter i Marbella
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Super god mat og fornuftig priser
Koselig beliggenhet rett ved Strand promenade , vi spiste kylling vinger og rib shack med tilbehør …… anbefales

Takk, A1949SNjohnm

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat og fantastisk service av Muller. Spesielt buffalo wings var supernice. Vi spise wings og ribs. En skikkelig opplevelse!

Takk, 277kristianp
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Rause porsjoner med nydelig hjemmelagd mat. Topp service og bra priser. Vel verdt ett - eller flere- besøk!!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, hakonhansen
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god atmosfære i et bitte lite lokale, til en lav pris. Du må innom her hvis du er i Marbella.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, RuneNico
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Beste buffalo wings jeg har smakt, og fantastisk spare ribbs... kjempe koselig lokale og vertskap.
Stort utvalg av øl, minst 16 forskjellige sorter

Dato for besøk: august 2019
Takk, 342atlem

Reisende som så på Rib Shack Marbella, så også på

Har du vært i Rib Shack Marbella? Del dine erfaringer!