“Nydelig mat men for dyrt.”
Anmeldelse av La Fondue Steak House

La Fondue Steak House
Vurdert som nr. 308 av 1 425 Restauranter i Marbella
Kjøkken: Fransk, Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

La Fondue er en nydelig restaurant med veldig god mat. Det som vi reagerte negativt på var at prisen på menyen ikke tilsvarende det vi betalte. På menyen sto det Ribbs til 18 Eur. Når vi betalte ble det lagt til 4 Eur i covercharge og IVA (moms) på 4,72 Eur. Prisen ble nesten 9 Euro mer en prisen på menyen antydet. Føle meg lurt da dette ikke ble oppgitt...

Takk, Vidar F

Anmeldt 26. november 2018

Nydelig mat og utrolig flott personal. Alltid god service og fantastisk mat og drikke.
Vi har en sønn med cøliaki som bare har hatt supre opplevelser her (ikke alltid en selvfølge på restaurant).
Ønsker du feriens beste biff, vil du få den her =)

Dato for besøk: august 2018
Takk, fruboe
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig service.
Men det forsvarte ikke prisene i forhold til andre restaurant besøk i nærheten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Espen J
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Aldeles nydelig biff, smeltet i munnen og smakte fortreffelig, det samme med spare ribs. Hadde en veldig trivelig kveld på La Fondue, men skulle ønske at noen av betjeningen kunne se litt mer fornøyd ut og smile litt. Til tross for betjeningen kommer vi nok garantert til å besøke stedet hvis vi er i området.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, lisbeth-oline
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde argentinsk biff og den var helt fantastisk, den smeltet i munnen og var perfekt tilberedt! Service'en var så som så, vi følte vi ble litt glemt.
Men alt i alt en god opplevelse, som absolutt bør oppleves!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Iselini89

Reisende som så på La Fondue Steak House, så også på

Har du vært i La Fondue Steak House? Del dine erfaringer!