“Intimt og koselig på strandpromenaden.”
Anmeldelse av Jaipur

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018

Vi var to venninner som oppdaget denne koselige og intime restauranten på strandpromenaden. Vi fikk servert nydelig mat og god service. Anbefaler den gjerne, og kommer helt sikkert igjen.

Takk, Laila Helene H

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, bra service, store porsjoner og Rolig atmosfære.
Kan absolutt anbefales.
Best nytes utenfor sesong.

Takk, Joachim M
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste et godt måltid med indiske retter. Kokkens anbefalinger. Maten smakte godt, og vi fikk god service og oppmerksomhet. Lite trafikk denne regnfulle uken i mars, men vi hadde det fint.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 110vivir
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Jeg var der med min kone i kveld og ble veldig skuffet av smaken og kvalitet på maten. Elendig service på dette stedet var heller ikke noe å skryte av da dame kelneren ikke forstod engelsk.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, EliasA445
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Fin kveld på denne restauranten med god mat for alle. Anbefales. Vi satt på gateplan og det er jo støyende når du føler at du sitter nesten midt i promenaden. Men slik er det hele veien.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Auneri

Reisende som så på Jaipur, så også på

Marbella, Costa del Sol
Nueva Andalucia, Marbella

Nueva Andalucia, Marbella
Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Jaipur? Del dine erfaringer!