Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet leverer en god opplevelse. Du vil møte usøkt service fra hyggerlig personell. Stort sett de fleste snakker engelsk.
Både hotellet om rommene fremstår som vellholdt og renslig.

Jeg ville gitt dette hotellet 5⭐ men kan bare gi 4 da jeg har et par ting jeg ville sett utbedret om jeg vender tilbake.

Roomservice menyen er kjedelig og innholdsfattig.

Restaurant / poolserberveringsrutiner er rotete og servitørene var utrolig dårlig på å se behovende til gjestene rundt basenget.

Vi bodde i penthouse leilighet med jacuzzi og takluken var ikke vanntett når det regnet om natten så det kom en del vann inn på rommet. Boblebadet var fint og terassen nydelig, minuset var tekniske utfordringer med basenget.

Et pluss med dette hotellet er beliggenget. Rett ved strandlinjen mellom Marbella og Puerto Banus. 15 minutter å gå til Banus og 1 time rusletur til Marbella. Kort vei til butikker og restauranter og strender.

Dette hotellet kan jeg annbefale om man ser etter et sted å nye rolige dager med mulighet for Marbellas kaos like i nærheten..

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, directsale_live
Anmeldt 2. oktober 2017

Ble tatt vel imot i Resepsjonen og fikk god informasjon om voucher i spaen, og bonuser på middagsbuffeten. Vi likte veldig godt rommet. Alt hvitt og god plass. Savnet kaffemaskin.
Vi ble veldig imponert over middagsbuffeten. Blir tatt imot og får en liten pillahivert er morsomt.
Vi hadde frokost inkludert, men et godt råd, man blir fort matlei, så det er greit å kunne spise andre steder også.
Alle de ansatte var veldig dedikerte til jobben sin. En voksen mann i resepsjonen var ikke noe hyggelig og var ikke mye hjelpsom, men alle de andre stod ut som meget profesjonelle
Kan absolutt anbefale dette fire stjerners hotellet. Koste oss ved bassengområdet og kan fort spasere til Puerto Bonu. Litt lengre til Marbella men kan absolutt spasere inn.
Spaen var topp, fikk beste pedikyr og gode massasjer

Romtips: Vi tok ikke ved bassengområde men mot hage. Mere stille. Men man hører når folk rauser inn på natta. Ørepropper anbefales
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Monica S
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Har bodd på her 3 ganger. Fint hotell med god service og fine rom. Utmerket frokost.
Tar ca 10 minutter å gå til Puerto Banus.
Ok spa avdeling, fint uteområde og meget kort vei til stranden. Eneste er at rommene kunne trengt litt ny stil, men de er helt ok .

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Andre2207
Anmeldt 5. oktober 2014

Flott hotell med bra standard. Rommet var moderne med lyst, fint interiør og klimaanlegg. Noe hard seng, men sov godt alikevell. Balkong på alle rom. Service var upåklagelig og frokosten som var inkludert var også av øverste klasse. Ett minutts gange til strand og beach club som gav en flott opplevelse når vi spiste en kveld der. Pris er uklar da vi fikk gratis opphold av arbeidsgiver.

Anbefales og jeg bor gjerne der igjen.

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Øystein S
Anmeldt 27. juli 2014

Dette var min første tur til Costa del sol.
Jeg har vært mange steder i Spania og nå kom turen til Marbella.
Vi valgte et hotell somlå ved stranden og med gangavstand til Porto Banus.
Hotellet var pent,rommene var lyse og greie, vaske damene kom ikke selv om vi hang opp make op the room lappen.
Det var masse steiner på stranden når man gikk i vannet og vi hadde en følese av at eierene hadde samme tankesett som Ryanair. Alt kostet ekstra. Dette var ikke bra nok syntes jeg :(

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Iberostar
Takk, erlend2015