“Very god place to eat Dinner ”
Anmeldelse av Grill del Puerto

Grill del Puerto
Vurdert som nr. 483 av 1 429 Restauranter i Marbella
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig service. Kommer alltid tilbake hit hvert år. Ved siden av er det Mange basic tullinger som du ser står i kø på picasso, mens du kan kose deg med topp tre retters og vin og le av tullingene.
Alltid tipp tipp god mat og services er av den beste du kan få.
Dette vil bli vårt stam sted foralltid.

1  Takk, Stinegk

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Koselig sted. God og rask service. Veldig god entrecôte med fyldig og god bernaisesaus. Bra viner. God kontroll på glutenfritt. Pommes frites i egen frityr. Gode og romslige drinker.

Dato for besøk: november 2019
Takk, kjespa
Anmeldt 14. november 2019

Ligger ved siden av vår favoritt sted Picasso, og denne restauranten har derfor dessverre gått under vår "radar" i mange år. Picasso er nesten alltid overfylt, med barn, ungdom, store grupper og masse bråk. Her er det mer rolig. Maten her er fantastisk god, og heller ikke veldig dyr. De tar dessuten vin meget seriøst og de har 2 store vin rom med kjøl, og vin-listen er også en av de beste vi har sett på lenge for her står alt man trenger av informasjon, årgang, druetype, distrikt og til og med hvilken "score" de ulike skribentene som Robert Parker m.v. har gitt til vinene. Ikke bare spanske men også mange flotte franske viner. Dette blir vår nye "stam sted" i Puerto Banus.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 28. september 2016

Saftig og god biff. Vi ble anbefalt en god og dyr vin. Vi ble kurset hvordan dyr vin skal behandles og serveres. Så ble grillen plassert på bordet og mat men servitoren glemte vinen. Flasken ble plassert så nær grillen at den ble etter hvert ganske varmt.

Dato for besøk: september 2016
Takk, TuyetMinhL
Anmeldt 1. april 2016 via mobile enheter

Veldig god mat, vi spiste både biff, lam og gris fra grillen. Hyggelig service, ivrige og tilstede. ..............................

Dato for besøk: april 2016
Takk, artkofrank

Reisende som så på Grill del Puerto, så også på

Puerto Banus, Marbella

Har du vært i Grill del Puerto? Del dine erfaringer!