“Nydelig trøffel lunsj. Deilig pasta og gode skinker. Hyggelig lokaler og betjening. ”
Anmeldelse av Il Tartufo

Il Tartufo
Vurdert som nr. 91 av 1 542 Restauranter i Marbella
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Herlig pasta og meget hyggelig betjening. Vi var heldige og var her i sesongen når de serverer hvit trøffel. Magisk godt☺️

Takk, ingerhelenes2018
IlTartufoMarbella, Manager på Il Tartufo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Thank you very much for such a great review. We work really hard to offer the best food and the best service in the best possible environment. We are happy to see that reflected in your last visit. The Staff are so nice and friendly because we have the best guests like you.
Looking forward to see you soon again.
The Management of Il Tartufo Restaurant Marbella.

Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Vi ramlet over denne restauranten ved en tilfeldighet. Vi virret omkring i gamlebyen for å finne en tapas restaurant. Men det ble en italiensk restaurant. Vi bestilte sea bass, en fisk som smakte helt nydelig. Faktisk best ever! vår servitør Caesar, var veldig oppmerksom og vennlig. Kokken skal selvfølgelig ha mye av æren. Nå venter vi på tiramisu og pannacotta med limoncello og espresso. il Tartufo er absolutt vert et besøk.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Hastmo
Il T, Manager på Il Tartufo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Thank you very much for such a great review. We are extremely happy to hear about your excellent experience with us. Thank you for sharing your opinion. We work really hard to offer the best food and the best service in the best possible environment. We are happy to see that reflected in your last visit. The Staff are so nice and friendly because we have the best guests like you and your lovely wife.
Looking forward to see you soon again.

The Management of Il Tartufo Restaurant Marbella.

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Som nevnt i en og annen anmeldelse er ikke dette mitt første besøk i Marbella. Appelsintorget og gamlebyen er et velkjent og hyggelig sted, men personlig har jeg ikke hatt nevneverdig gode matopplevelsene her, inntil i dag! På Il Tartufo får du italiensk finesse gjort på en folkelig måte til priser som ikke fører til at "du detter av stolen". Her er det både jovialt og stivt samtidig. Servitørene har nystrøkne hvite skjorter og du kan bade i trøfler om du vil, men gjestene (oss inkludert) er de samme som på alle omkringliggende restauranter. For €2 får du ferske trøfler på alt av retter for de som synes det setter god smak på eksempelvis pasta. Maten holder meget høyt nivå. Tunfisken (forrett) kunne de servert på hvilken som helst restaurant i verden og "trøffelpastaen" var så god at jeg slukte i meg hele tallerkenen selv om metningspunktet var nådd lenge før den tid. Limesorbet med Prosecco til dessert vartet opp med en shot på huset gjorde dette til et høydepunkt i ferien. Hit vil jeg tilbake, snart!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Baustin82
Anmeldt 27. april 2016 via mobile enheter

Vi startet besøket med en helt fantastisk tunfisk og deretter leg of lamb - nydelig!! Truffle bread var helt fantastisk! Servicen var kjempebra og det var topp stemning

Dato for besøk: april 2016
Takk, KristinaA1448
Anmeldt 9. oktober 2015 via mobile enheter

Super service og nydelig Italiensk mat. Scampi tempura og fritt sopp, helt fantatisk.Overraskende bra hele opplevelsen. Hit vil jeg tilbake neste gang jeg er i Marbella.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, jonnyr568

Reisende som så på Il Tartufo, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Il Tartufo? Del dine erfaringer!