Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Et flott Hotel med god beliggenhet ved stranden og gangavstand til gamlebyen. Rom med brede, gode senger. Både frokostbordet og buffetbordet om kvelden hadde et rikt utvalg av velassorterte brød, pålegg, varm og kald mat. Selv om det var mange gjester, og stor spisesal var personalet proffe og var raske med å rydde, og spørre om det var noe vi trengte. Hyggelige og hjelpsomme, flott Hotel jeg kan anbefale med glede.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, A2S6E
Maria A, Gerente på Hotel Fuerte Marbella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Dear guest,

Thank you for choosing the Fuerte Marbella for your recent stay at Costa del Sol.

It is nice to learn that your stay has been so enjoyable. We are especially thankful for your first-hand feedback about our buffet selection and the service, since we constantly try to enhance every aspect of it.

We wish to thank you for your recommendations and hope to welcome you back in the future.

Best regards,

Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Perfekt sted for vennegjeng på golftur. Topp service, hyggelig betjening, midt i der det skjer og kort taxi tur til en mengde gode baner.

Selv med avreise før frokost fikset betjeningen matposer til oss alle med deilig take away frokost.

Kort vei til appelsintorget og bargater med mye liv og røre.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Jarl F
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Herlig hotell sentralt til promenade og gamleby i Marbella. Nydelig service. Umiddelbar nærhet til stranden, som knyttes til hotellet via en tunnel. Reiser gjerne tilbake til dette hotellet. Passer for alle.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Stine M
Maria A, Gerente på Hotel Fuerte Marbella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Dear guest,

Thank you for sharing your first hand opinion about the Fuerte Marbella.

We are delighted to learn how much you enjoyed the location of the hotel and the excellent service offered by our team. We are truly thankful for your recommendations.

We hope to have the opportunity to host you in the future.

Best regards,

Anmeldt 8. juli 2017

Vi (to voksne og ett barn) bodde på hotellet fra 17.06.17-01.07.17.

Hotellet ligger sentralt plassert ved stranda kun adskilt av strandpromenaden. Alle fasiliteter rett utenfor døra med andre ord. Hotellet kan skilte med høyt servicenivå. Dette er et 4 stjernes hotell som tydeligvis jobber mot å være et 5 stjernes hotell. Hotellet har gode senger, god rengjøring, flott frokost og bl.a tilgang til både tennisbane og styrkerom

Vi leide sykler av hotellet på en dag for €15 per sykkel. De ordnet med barnesykkel i løpet av 15 minutter, da hotellet kun hadde voksensykler stasjonert på hotellet. Vi leide også bil gjennom hotellets partner, Yellowcar, noe som var smertefritt og hvor alle priser inkluderte alle forsikringer (også egenandelsforsikring). Bilen ble levert og hentet på hotellet. Parkering på hotellet kostet €13 per dag. Vi benyttet også hotellets partner, Malaga Transfer, på transport til og fra flyplassen. Gode biler, god service og punktlige.

Bassengområdene er gode, med to relativt store basseng. Det var storsett aldri noen problemer med å finne solsenger hverken ved bassenget og på hotellets område på stranden.

Rommet var moderne, rent og av god størrelse (rom 334). Vårt rom hadde sea front view. Både dobbelsengen og ekstrasengen til vår sønn var av god kvalitet. Rommet var romslig og selv med ekstraseng var det godt med plass. I tillegg hadde det romslig gang, to store garderobeskap, safe, minibar, flatskjerm, wifi og stort bad med badekar og dobbelvask. Balkongen hadde fin størrelse med direkte utsyn over bassengområdet, strandpromenaden, stranda og sjøen.

Vi kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 387espenl
Maria A, Gerente på Hotel Fuerte Marbella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Dear guest,

Thank you for taking the time to comment on your holiday at Fuerte Marbella.

We are pleased to know that all the leisure facilities and services provided were up to your expectations and you enjoyed the hotel and its surroundings. Surely your comments about the amenities of the room and its space for a family will be of great help to future visitors.

We appreciate your recommendations and hope to be able to host you again.

Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Vi elsker dette gamle gode hotellet og ikke minst hage og frokost.
Sentralt med sjel og flott uteområde bare å booke. Du kan nyte frokost både ute og inne og om du ønsker står champagne'n klar. God tur

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, fotoIngar