“Styr unna.”

Andy´s Souvlaki
Få mat levert
Vurdert som nr. 613 av 1 523 Restauranter i Marbella
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ignorerende kelnere, innehaver som ikke hadde kontroll over bestillinger, brukte over 50 minutter før bestilling av hovedrett kom. Ble sur da minstejenta ikke spiste opp hele maten sin. Da regningen kom ble vi spurt om hva vi hadde spist og drukket. Maten var ikke noe mere enn grei. Servicen elendig. Styr unna.

1  Takk, iverf

Dato for besøk: august 2022

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Andy´s Souvlaki, så også på

Har du vært i Andy´s Souvlaki? Del dine erfaringer!