“Hyggelig leilighetshotell ved strandpromenaden!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Princesa Playa Hotel Apartamentos
Nr. 18 av 70 hoteller i Marbella
Anmeldt 11 november 2016

Vi hadde en ren og pen 2-roms leilighet, litt lite kjøkkenutstyr som det pleier å være. Kunne gjerne tenkt oss to gode stoler i stua, istedenfor sofa.
Sentralt beliggende ved havet og strandpromenaden, med gågater og små butikker i gamlebyen 5 min. gange unna. Hotellet reklamerte med gratis WiFi i leiligheten, men den var så treg at vi benyttet oss ikke av den.
Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjonen, flinke stuepiker som kom sju dager i uken.
Lite supermarked i nærheten. Kan alt i alt anbefale et opphold på Prinseca Playa.

Romtips: Vi hadde leilighet i 5.etasje mot havet, fin utsikt, men ganske mye støy fra bølgene som slo inn. D...
  • Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Tove Bø L
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9 mars 2016

Hotellet ligger midt i "smørøyet" i Marbella, rett på stranden. Et kvartal ovenfor ligger den sjarmerende gamlebyen med Appelsin Torget i sentrum. Et meget rent og pent hotell med hyggelig betjening. Absolutt et meget godt valg som jeg anbefaler.

Romtips: Vi bodde på rom 211 med havutsikt
  • Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, bebaa60
Anmeldt 29 oktober 2014

Beliggenheten er det beste ved dette hotellet. Nærhet til alt! Stranden, gamlebyen, shopping og resturanter! Er du heldig å få et rom med havutsikt er det nydelig å sitte på den lille balkongen og høre på bølgene skvulpe. Burde være mulig å betale ekstra for havutsikten. Har bodd her fire ganger, men bare fått ordentlig havutsikt én gang! De kunne heller ikke garantere at vi fikk barneseng, men den var heldigvis på plass da vi kom - badebalje også. På siste tur var en av oss full av loppebitt da vi dro hjem … den ene sengen var tydeligvis full av lopper!! Synes ikke rengjøringen var tilfredsstillende med en baby som krabbet rundt på gulvet!

Romtips: Man kan bare ønske, men tror ikke det har noen hensikt...
  • Opphold: oktober 2014, reiste med familie
2  Takk, 62annette62
Anmeldt 6 desember 2012

Supert hotel direkte på standen. Fine rom av god størrelse. Hyggelige damer som gjorde rent hver dag (ikke oppvask). Enkelte av betjeningen i resepsjonen burde ta et smilekurs, men jevnt over bra service. Lite basseng på taket, hvor det ble veldig varmt, så noen solparasoller hadde gjort seg.
Restauranten på toppen var ikke akkurat av de beste, men det kryr jo av restauranter i gaten utenfor. Hotellet ligger akkurat i enden av restaurantgaten, og har derfor en litt roligere beliggenhet. Kort vei til gamlebyen.
Kan anbefales.

Romtips: Rom mot øst har morgensol og noen har også havutsikt.
  • Opphold: august 2012, reiste som et par
1  Takk, Bakker_12
Anmeldt 24 september 2012 via mobile enheter

Fint hotell, fin plassering, fin frokost og fine rom. Trekk for kun 2delt dobbeltseng, som glir fra hverandre og er uten overmadrass - altså harde senger.. Lite oppmerksomhet fra de ansatte i inngangen ga "uproblematisk" tilgang for uregistrerte gjester. Rent og ryddig rom, nye håndkler hver sag t.o.m. Søndager. Nyredde senger hver dag. lett tilgang til playa, strand, uteliv og gamlebyen.

• Opphold: september 2012
Takk, vemund s
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Marbella hotellene
0.2 km unna
Gran Melia Don Pepe
Nr. 5 av 70 i Marbella
1 774 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Princesa Playa Hotel Apartamentos? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Princesa Playa Hotel Apartamentos

Adresse: Paseo Maritimo s/n, 29602, Marbella, Spania
Beliggenhet: Spania > Andalucía > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Tekjøkken Restaurant Romservice Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr.13 luksushotell i Marbella
Nr.20 romantisk hotell i Marbella
Prisnivå: kr 517 - kr 1 614 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Princesa Playa Hotel Apartamentos 4*
Antall rom: 100
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Fastbooking, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Princesa Playa Hotel Apartamentos. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Princesa Playa Marbella

Er dette din oppføring på TripAdvisor?