“Veldig bra ”

Vurdert som nr. 15 av 1 664 Restauranter i Marbella
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Ikkje mellom dei rimelegaste, men topp kvalitet. Ei matoppleving. Nydelege smakar. Vi kjem tilbake seinare i opphaldet vårt

1  Takk, Geir H

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi fant restauranten gjennom TripAdvisor, og ble ikke skuffet. Vi bestilte bord og fikk 40% på maten. Bestilte en vin til 45€, den var helt nyyydelig! Biffen var utrolig mør og smeltet så og si på tungen. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Silje H
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her å spiste etter å ha sjekket anbefalinger på TripAdvisor og vi ble ikke skuffet! Super mat og kjempe flott til lagt ved servering. Forrett, hovedrett pg dessert var topp! Service var også bra og en liten koselig restaurant gjemt i en mindre rolig gate der du spiser i ro og fred.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Synnøve F
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Tempora i gamlebyen er et godt valg. Prisnivået er ikke blant de laveste, men her får du valuta for pengene både når det gjelder smaksopplevelser og service. Absolutt et sted for gode opplevelser!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 356oddb
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

God mat og fantastisk service. Betjeningen kom med gode anbefalinger på både mat og drikke. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 227mariannel

Reisende som så på Tempora, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Tempora? Del dine erfaringer!