“Veldig bra restaurant - god mat og sentralt men rolig beliggende i gamlebyen i Marbella”
Anmeldelse av Tempora

Vurdert som nr. 30 av 1 426 Restauranter i Marbella
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020

Denne restauranten er verdt et besøk. God og fersk mat. Mannen spiste biff tartare som var veldig bra, jeg spiste sjømatpasta og datter spiste Kylling Kiev. Alle var vledig godt fornøyde.

1  Takk, 372evah

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Koselig sted. Meget god og profesjonell service.
Ypperlig biff og dessert.
Kommer gjerne tilbake

Hundre tegn

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Petter333
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Dette VAR en av våre favorittrestauranter i Marbella. Men det var før eierskiftet og mens Andres drev den. Menyen var mer spennende. Vi fikk alltid to litt spennende små ekstraretter fra kjøkkenet. Og maten var generelt mye bedre. Beklager, dette kan ikke måle seg. Greit nok, men langt i fra hva det var. Derfor bare to poeng.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, ingerhelenev
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Ikkje mellom dei rimelegaste, men topp kvalitet. Ei matoppleving. Nydelege smakar. Vi kjem tilbake seinare i opphaldet vårt

1  Takk, Geir H
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi fant restauranten gjennom TripAdvisor, og ble ikke skuffet. Vi bestilte bord og fikk 40% på maten. Bestilte en vin til 45€, den var helt nyyydelig! Biffen var utrolig mør og smeltet så og si på tungen. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Silje H

Reisende som så på Tempora, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Tempora? Del dine erfaringer!