“Fantastisk tapas ”

Vurdert som nr. 29 av 1 677 Restauranter i Marbella
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Stor og variert meny, alt var godt! Anbefales på det sterkeste, bestill bord på forhånd da det er relativt få bord.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 153anderst

Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Den beste tapasrestauranten i Marbella. Veldig koselig og intim plass med nydelig mat og drikke. Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 66lizbethj
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Beste tapasbaren i Marbella - garantert! Maten var fantastisk, fra første til siste rett. Personalet var kjempe hyggelige, og restauranten var veldig koselig. Hit skal jeg absolutt tilbake!

Takk, Martin011404
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Kvelden startet noe dårlig med at de lå etter skjema så vi kom inn ca. 20-30 min etter reservert bord, men dette var verd ventetiden!

Nydelig spansk tapas i et utrolig koselig lokale med en vennlig betjening. Absolutt å anbefale, men her må det reserveres i god til før!

Dato for besøk: august 2018
Takk, JorgenNOR
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Etter et par forsøk fikk vi endelig plass. Dette er en liten, men veldig bra tapasrestaurant. Vi var 8 i følge og alt av mat smakte fortreffelig. Husk å bestill bord i god tid og det er helt greit å sitte inne.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, steinp2014

Reisende som så på ARCO TAPAS BAR, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i ARCO TAPAS BAR? Del dine erfaringer!