“Amazing! ”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Internasjonalt, Grill, Vinbar
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservater
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten og bestemte oss for å besøke dette stedet. Vi angret ikke! Maten var helt nydelig, vinen var perfekt tilpasset. Kunnskapsrik vinkelner som gjorde besøket verdt hver euro.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, susanneb747

Anmeldt 5. november 2016

Det er som å gå rundt i en av de aller største vinbutikkene. Et slikt utvalg skal man lete lenge etter. Når man så har en fremragende vinkelner så får man det beste av det man ønsker innenfor både type og pris. Maten er veldig god, flott anrettet og like flott servert.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, EgilFriele
Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

Flott opplevelse, hjertelig velkomst og litt annerledes opplevelse. Fin meny med mange spennende retter. Vin opplevelse via husets fantastiske utvalg, magnum og enda større til ok priser.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Helge-Benedikte
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Anbefales! God service og fantastisk mat
Vi fikk bord med en gang En av de beste restaurantene jeg har vært på. Litt dyrt da.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, janemoltu
Anmeldt 21. juli 2016

Spennende restaurant med utrolig vinkjeller, som bare må oppleves. Topp mat og vin, som svarte til våre forventninger.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Helge-Benedikte

Reisende som så på D-Wine Restaurant, så også på

Puerto Banus, Marbella

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i D-Wine Restaurant? Del dine erfaringer!