Just Do It!

En annerledes og artig ny erfaring for hele familien. Guidene, Sebastian og kollegaen, gjorde... les mer

Anmeldt 3. august 2020
Ellen B
Spennende for alle i familien

Vi hadde kjempe gøy opplevelse. Guiden var kjempe positiv og veldig hyggelig. Det var en... les mer

Anmeldt 6. august 2019
stje7
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Marbella
jetski
32 anmeldelser
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Vi hadde kjempe gøy opplevelse.
Guiden var kjempe positiv og veldig hyggelig.
Det var en utfordrende tur for små og store med valgfrie utfordringer.
Barna stortrivdes hele turen.
Kan anbefale dette for alle.
Minne for livet og vil rose guiden ekstra for han var utrolig hyggelig og flink.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, stje7
Anmeldt 22. juli 2019
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Dette var vår andre Canyoning-tur med Sebastian. Denne gangen hadde han også med Manou. Vi er en familie på fire med to barn på hhv 9 og 7 år. Vi rappellerte, hoppet fra klipper og svømte. Sebastian er veldig flink til å tilpasse turen for alle som er med. Vi storkoste oss alle sammen fra start til slutt. Vår eldste hoppet fra 7 meter og vår yngste fra 1,5-2 meter. Begge barna var utrolig stolte over egen innsats. De synes at turen var super-spennende! Vi har allerede snakket med Sebastian hva vi skal gjøre til neste år. Anbefaler dette til alle!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, martina w
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Quad erfaring

Fantastisk opplevelse!
Vakre omgivelser og utrolig hyggelig guide! Vi komme gjerne tilbake, ambefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Mariellen E
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Vi var 7 stykker som ble henta i leiligheten av Sebastian i en Jeep. Canyoningen med rappellering osv med guiden Martin var veldig kjekk, han var flink til å tilpasse fart og spenning etter hva følget vil og klarer.
Absolutt å anbefale og topp service med henting

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Kim Patrick T
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk tur. Familie med to barn på 7 og 11 år.
Level 1 inneholdt to partier med rappellering, det høyeste rundt 12 meter.
Flott guidet tur med informasjon om stedet og elven vi fulgte. Det ble flere hopp fra 3- 6 meter.
Vi hadde en fantastisk tur sammen med team4 you, og ble utstyrt med våtdrakt, hjelm og klatreutstyr før vi dro.
Kan anbefale denne turen på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kariannek2019