Ulike måter å oppleve Team4you.es på
65 anmeldelser
Juving nivå 0.1
18 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å benytte skammens spaniatur til å være ekstra aktive. I tillegg til vår årlige tur til la Concha måtte vi forsøke noe nytt. Ellen kontaktet Sebastian fra Teams4you som arrangerer en rekke forskjellige utflukter og vi valgte elvevandring med innlagt rappellering, grottevandring og kulpehopp. Kjempegøy for store og mindre store. Et par dager senere avtalte vi å møtes i Ronda der vi ble tatt med på via ferrata både i Ronda og i Atajata. Spennende, lærerikt og gøy. Sebastian (guiden vår) er kunnskapsrik, flerspråklig og i følge kona og tenåringsdatter utstyrt med verdens vakreste øyne. Selv synes undertegnede han håndterte Landroveren helt fortreffelig.
Hele familien har hatt det topp - og Sebastians turer anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Jan Kåre L
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Vi hadde kjempe gøy opplevelse.
Guiden var kjempe positiv og veldig hyggelig.
Det var en utfordrende tur for små og store med valgfrie utfordringer.
Barna stortrivdes hele turen.
Kan anbefale dette for alle.
Minne for livet og vil rose guiden ekstra for han var utrolig hyggelig og flink.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, stje7
Anmeldt 22. juli 2019
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Dette var vår andre Canyoning-tur med Sebastian. Denne gangen hadde han også med Manou. Vi er en familie på fire med to barn på hhv 9 og 7 år. Vi rappellerte, hoppet fra klipper og svømte. Sebastian er veldig flink til å tilpasse turen for alle som er med. Vi storkoste oss alle sammen fra start til slutt. Vår eldste hoppet fra 7 meter og vår yngste fra 1,5-2 meter. Begge barna var utrolig stolte over egen innsats. De synes at turen var super-spennende! Vi har allerede snakket med Sebastian hva vi skal gjøre til neste år. Anbefaler dette til alle!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, martina w
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Quad erfaring

Fantastisk opplevelse!
Vakre omgivelser og utrolig hyggelig guide! Vi komme gjerne tilbake, ambefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Mariellen E
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Canyoning nivå 1

Vi var 7 stykker som ble henta i leiligheten av Sebastian i en Jeep. Canyoningen med rappellering osv med guiden Martin var veldig kjekk, han var flink til å tilpasse fart og spenning etter hva følget vil og klarer.
Absolutt å anbefale og topp service med henting

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Kim Patrick T