“En aldeles fortreffelig opplevelse!”
Anmeldelse av El Salon Marbella

El Salon Marbella
Vurdert som nr. 8 av 1 675 Restauranter i Marbella
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 18. desember 2018

Vi kom plutselig over denne lille utsøkte restauranten på vei til vårt hotell. Utsøkt mat og drikke og super service. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Laila Helene H

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldig forbi og så en liten restaurant, hvor en hyggelig eier og servitør dukket opp i døren.
Det resulterte i et godt måltid, nydelig vin og ikke minst en koselig kveld for oss. Vi kommer igjen.

Takk, strsve
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Og topp service! Dette er et lite sted, men det er uten tvil stedet for nydelig tapas og særdeles god service! Servitøren var opptatt av å gi oss oppmerksomhet. Vi ba om forslag til forskjellige typer tapas og de forslagene hun ga var meget gode. Vi kommer uten tvil tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bsrum
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk service, utrolig flott mottakelse og maten var den beste vi smakte hele ferien. Vi spiste på El Salón to ganger og opplevelsen var like bra begge gangene. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, molundlena
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde en strålende kveld i denne lille bortgjemte restauranten. Testet hele menyen og tapasen var strålende. Passet utmerket for små barn. Er du ute etter litt sterk mat så må du si fra.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Fritz H

Reisende som så på El Salon Marbella, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i El Salon Marbella? Del dine erfaringer!