“Veldig god mat”

Coco Bambu Made in Heaven
Vurdert som nr. 83 av 810 Restauranter i Torremolinos
Anmeldt 8. august 2021

Superfornøyd med maten! Vi bestilte masse forskjellig sushi, og kokken satte sammen et fantastisk fat til oss. Kan absolutt anbefales.

Takk, s0fiebj_rnsenh

Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Seig biff. Husets vin 18 euro??! God kylling. Sur kelner som det ble klagd til. neppe nytt besøk. Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 225terjej
Anmeldt 25. mars 2019

Var der for en forfriskning og sangria`n var helt ok selv om den sikkert ikke var hjemmelaget. Koselig sted, var der flere ganger under vårt opphold i Torremolinos.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 466arneh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Svært dårlig når det gjaldt maten.
Kanskje mest fordi vi hadde fått resturanten anbefalt og hadde høye forventninger.

Hyggelig ung kelner, men trist smakløs mat som slett ikke var verdt prisen.
Vår opplevelse var dårlig for 2. gang på dette spisestedet. Rett og slett Skuffende.

Takk, AnitaHNorway
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en pizza. Den var stor og hadde mye fyll. Pizzaen smakte ganske godt.
Servicen var grei. Det tok litt tid å vente på regningen.
Beliggenheten er god. Den ligger rett ved strandpromenaden.
Stolene i restauranten var ubehagelige å sitte i.
Lokalene framstod romslig.
Alt i alt et brukbart sted.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, _travelmanontripadv

Reisende som så på Coco Bambu Made in Heaven, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Coco Bambu Made in Heaven? Del dine erfaringer!