“Utsøkt!”

Coco Bambu Made in Heaven
Vurdert som nr. 82 av 815 Restauranter i Torremolinos
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var her, og fikk en flott opplevelse. Digg vide, god utsikt, fantastisk mat og eksepsjonelt god service. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, ingsom

Anmeldt 8. august 2021

Superfornøyd med maten! Vi bestilte masse forskjellig sushi, og kokken satte sammen et fantastisk fat til oss. Kan absolutt anbefales.

Takk, s0fiebj_rnsenh
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Seig biff. Husets vin 18 euro??! God kylling. Sur kelner som det ble klagd til. neppe nytt besøk. Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 225terjej
Anmeldt 25. mars 2019

Var der for en forfriskning og sangria`n var helt ok selv om den sikkert ikke var hjemmelaget. Koselig sted, var der flere ganger under vårt opphold i Torremolinos.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 466arneh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Svært dårlig når det gjaldt maten.
Kanskje mest fordi vi hadde fått resturanten anbefalt og hadde høye forventninger.

Hyggelig ung kelner, men trist smakløs mat som slett ikke var verdt prisen.
Vår opplevelse var dårlig for 2. gang på dette spisestedet. Rett og slett Skuffende.

Takk, AnitaHNorway

Reisende som så på Coco Bambu Made in Heaven, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Coco Bambu Made in Heaven? Del dine erfaringer!