“Stort og ordentlig”
Anmeldelse av Casa Juan Los Mellizos

Casa Juan Los Mellizos
Vurdert som nr. 154 av 827 Restauranter i Torremolinos
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi søkte god fisk og fikk det, etter en ekstrarunde på kjøkkenet for å få maten tilstrekkelig varm. Godt utvalg og ferskt. Oppmerksomme og hyggelige servitører. Sentralt ved strandpromenaden.

Takk, DagB45
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

We appreciate your review. For us the most important thing is the quality of the product and that our customers are satisfied. We are so glad that you enjoyed the visit.

Hope to see you again soon!

***
Vi setter pris på din anmeldelse. For oss er det viktigste som er kvaliteten på produktet, og at våre kunder er fornøyd. Vi er så glade for at du likte besøket.

Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Spurte kelneren om råd ved bestilling og fikk et nedlatende blikk tilbake. Har aldri opplevd slik elendig holdning fra en servitør noe sted. Maten var ok, men kommer aldri tilbake hit.

Takk, JanNorway0
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

We are truly sorry to read that your visit in our restaurant was not up to your expectations.

The main aim of our philosophy and our well trained team is to procure the satisfaction of all our guests. That is why we apologise for not achieving our main goal during your visit.

We hope you can give us another chance.

***
Vi er virkelig lei for å lese at ditt besøk i restauranten ikke var opp til dine forventninger.

Hovedformålet med vår filosofi og vårt velutdannede team er å skaffe tilfredsheten til alle våre gjester. Det er derfor vi beklager ikke å nå vårt hovedmål under besøket.

Vi håper du kan gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Fikk Anbefalt fiskerestaurant på hotellet bi bodde på når vi var her ifjor. Måtte prøve i år igjen.
Nydelig fersk fisk. Fisken ble tatt ut av isskapet og tilberedt. Flott tilberedt og servert. God hvitvin ble valgt. Avsluttet med deilig dessert og kaffe.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, janoles2016
Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Trodde vi skulle besøke et veldig bra spisested hvor prisnivå var høyt. Vi opplevde dårlig service. Vi fikk ikke glass til vannet vi bestilte. Bestilte en ekstra øl, den fikk vi ikke men den sto på regningen. Vi syns ikke glassene var helt rene. Men maten var ikke så dyr som forventet og 3 av oss syns den var veldig god.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Anne-Kristin K
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Laksen var saftig, men lite smak. Salatene var store og med mye friske grønnsaker. God stemning på området og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, 854christinh

Reisende som så på Casa Juan Los Mellizos, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Casa Juan Los Mellizos? Del dine erfaringer!