“Dårlig service”
Anmeldelse av Casa Juan Los Mellizos

Casa Juan Los Mellizos
Vurdert som nr. 129 av 892 Restauranter i Torremolinos
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservater
Anmeldt 1. september 2019

Meget god mat men elendig service. Den ene ansatt der var sur. Uffet seg for det minste. Det trakk veldig ned.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frode79
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Først av alt setter vi pris på den positive tilbakemeldingen på maten vår. På den annen side føler vi at tjenesten ikke er til din smak, vi vil fortsette å forbedre deg så mye som mulig. Vi håper du kan gi oss en ny sjanse. En hilsen.

Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Utmerket mat. Kjekke og blide personal som anviste oss bord i uteservering . Alle 4 bestilte bacalao . Veldig godt for alle oss fire. Dette stedet ligger på promenaden og var skeptisk i utgangspunktet men iallefall ett veldig godt måltid og kjekt personal . Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, tor56Haugesund
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2019

Tusen takk for din kommentar på Tripadvisor. Vi er glade for at besøket til vår restaurant var til din smak. Vi vil fortsette å forbedre så mye som mulig. Vi håper å se deg igjen snart. En varm hilsen

***

We appreciate your review. For us the most important thing is the quality of the product and that our customers are satisfied. We are so glad that you enjoyed the visit.

Hope to see you again soon!

Sara TR
Marketing

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi søkte god fisk og fikk det, etter en ekstrarunde på kjøkkenet for å få maten tilstrekkelig varm. Godt utvalg og ferskt. Oppmerksomme og hyggelige servitører. Sentralt ved strandpromenaden.

Takk, DagB45
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hope to see you again soon!

***
Vi setter pris på din anmeldelse. For oss er det viktigste som er kvaliteten på produktet, og at våre kunder er fornøyd. Vi er så glade for at du likte besøket.

Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Spurte kelneren om råd ved bestilling og fikk et nedlatende blikk tilbake. Har aldri opplevd slik elendig holdning fra en servitør noe sted. Maten var ok, men kommer aldri tilbake hit.

Takk, JanNorway0
Gerencia M, Director de Relaciones Públicas på Casa Juan Los Mellizos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

We are truly sorry to read that your visit in our restaurant was not up to your expectations.

The main aim of our philosophy and our well trained team is to procure the satisfaction of all our guests. That is why we apologise for not achieving our main goal during your visit.

We hope you can give us another chance.

***
Vi er virkelig lei for å lese at ditt besøk i restauranten ikke var opp til dine forventninger.

Hovedformålet med vår filosofi og vårt velutdannede team er å skaffe tilfredsheten til alle våre gjester. Det er derfor vi beklager ikke å nå vårt hovedmål under besøket.

Vi håper du kan gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Fikk Anbefalt fiskerestaurant på hotellet bi bodde på når vi var her ifjor. Måtte prøve i år igjen.
Nydelig fersk fisk. Fisken ble tatt ut av isskapet og tilberedt. Flott tilberedt og servert. God hvitvin ble valgt. Avsluttet med deilig dessert og kaffe.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, janoles2016

Reisende som så på Casa Juan Los Mellizos, så også på

Benalmadena, Costa del Sol

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Casa Juan Los Mellizos? Del dine erfaringer!