Anmeldt 2. januar 2018

Hotellet er kjempefint og fantastisk beliggenhet. Flott service. Vi manglet ingenting. MEN, et så godt hotell kan ikke ha en så dårlig middag. Jeg leste meg opp på forhånd og leste at mange klaget på middagen, derfor ville jeg teste den. For 250,- NOK pr. person kunne vi fått en flott middag hvor som helst. Men unngå middagen på dette hotellet, den er veldig dårlig. Tørt, overstekt, smakløst, rett og slett svært lite som smakte. (og jeg er IKKE kresen i matveien) Dette er et luksushotell og da forventer man så mye mer i restauranten!

Romtips: hvis du vil ha sol på ettermiddag/kveld, legg inn ønske om rom mot sør
Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Lanita70
meliacost, Director de Relaciones con Clientes på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

First of all I would like to let you know that we are truly regret that you did not feel satisfied with the experience in our hotel.
I am also disappointed to know that we did not fulfill your expectation because of some of our services . Anyway we really consider all the comments seriously.
Our priority is to make our clients happy and we would like to have the opportunity to show you our improves. Looking forward to welcome you back.
Best regards,
Gilberto Castro - Guest Experience Manager.

Anmeldt 14. november 2017

Vi hadde to uker med fred og ro. God service over alt, spesielt the Level service. Fin strand med god service. La Cabana er greit sted for en lunsj. Kan også nevne La Paella bra middag. Gode turmuligheter, noe for enhver smak.

Romtips: Velg the Level, valuta for pengene
Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, torildr_ddera
meliacost, Deputy Hotel Manager på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2017

Vi takker veldig mye for å ha grundig likte oppholdet i Torremolinos, spesielt takket være tjenestene vi har tilbudt deg.

Våre medarbeidere gjør alt for å få deg til å føle deg hjemme i et land du ikke vet eller det er ikke ditt.
Hele teamet på Hotel Meliá Costa del Sol ser frem til å ønske deg velkommen på ditt neste besøk til Torremolinos

Med vennlig hilsen,

Orlando Pérez
Dep. Hotel Manager

Anmeldt 18. oktober 2017

En sommeruke i oktober, sentral beliggenhet, god service, trimrom, basseng og solstoler alt inkludert. Takk for hyggelig opphold, resepsjonist ordnet med rombytte etter 1. natt. Rom på vestsiden med sol på balkongen om ettermiddag passer meg best. Rent og ryddig, høy standard. Fellesnevner for betjening: de ønsker at du skal trives og ha det godt. Topp karakter. Litt lytt mellom rommene kan være sjenanse hvis du ønsker å legge deg kl 21. Maten holder god 4 stjernes standard. Godt variert til middag. Fiskeretter, skalldyr og kylling, kalkun og biff. Mye frukt, oster og desserter for dem som liker det. Alt i alt lite som trekker ned.

Romtips: Rom med sol om ettermiddag, rolig side.
Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Asbjørn E
meliacost, Director de Relaciones Públicas på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

We value the feedback that you give us about the hotel, it's very important for us know the experience of our guests with your prospect, as it helps us to improve the quality of our services and thereby improve the satisfaction of our guests.

Thanks again for the time you took to write about your experience.

Kind Regards
Gilberto Castro - GEX Manager

Anmeldt 6. september 2017

Vi valgte The Level som er litt dyrere og vel verdt pengene - et nydelig rom - fantasktisk utsikt - kjempebra service - litt ekstra for oss på The Level - badehåndkler - egen frokostplass - masse inklusive i prisen! VEL VERDT ET BESØK

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Onamar2014
meliacost, Director de Relaciones Públicas på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2017

Thank you for posting such a positive TripAdvisor review and thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Melia Costa del Sol .
It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back on your next trip to Costa del Sol .

Yours Sincerely
Gilberto Castro -GEX Manager.

Anmeldt 21. mai 2017

Dette var vårt andre besøk på Melia Costa del Sol i løpet av ett år. Hotellet holder fortsatt meget høy standard, men denne gangen hadde vi rom på vestsiden av høyblokka, og her var det mindre sol i forhold til den andre siden. Frokosten holdt ikke helt samme kvalitet som for ett år siden, men var likevel meget bra. Et pluss at hotellet har egen parkeringsplass, men det er lov å senke prisene noe. 15 euro per dag er for dyrt.

Romtips: Rommene som vender mot vest har mye mer sol enn de som vender mot øst.
Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Arvid H
meliacost, Director de Relaciones Públicas på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2017

Thank you very much for your kind feedback about your experience at the Melia Costa del Sol.
We are delighted you had an overall enjoyable stay and thank you for your kind comments about the hotel location , food and our facilities.

We genuinely appreciate all your comments as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our service is highly maintained.

Looking forward to welcoming you again to Torremolinos.
Warm regards
Gilberto Castro GEX Manager