Anmeldt 26. oktober 2018

Har hotellet blitt så selvgod at det ikke bryr seg om gjestene lenger. Dette er 4 gangen vi besøker hotellet på 3 år. Allerede I fjor merket vi at dette med renhold ikke hadde samme fokus som tidligere. I år ser det ut til at dette fokuset er enda mindre. Ved ankomst blir vi møtt med en pute som er svart av skitt og en som har blodflekker på seg. To dager senere kommer vi fra stranden og oppdager at vi ikke har håndklær og at gulvet ikke er vasket. Vi fikk snakke med Service manager, men jeg tror ikke han tok oss helt på alvor, det kom noen unnskyldninger om at vaskeriet hadde problemer med leveranser, vi hadde imidlertid sett traller fulle av håndklær tidligere på dagen. I dag kom vi igjen tilbake til hotellet og oppdaget at vi manglet håndklær. Vi har trivdes på Melia Costa del Sol, men jeg er ikke sikker på om vi bestiller der neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Harald B
meliacost, Gerente på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for din preferanse, så vel som for tiden til å sende oss dine kommentarer på ditt siste opphold på Meliá Costa del Sol gjennom Tripadvisor.

Jeg er veldig lei meg for at vi ikke har tilbudt deg en tjeneste som oppfyller dine forventninger ved denne anledningen, så vær så snill og aksepter vår oppriktige unnskyldning. Vi har tatt godt vare på dine kommentarer.

Ser frem til å ønske deg velkommen til Melia Costa del Sol, mottar hjertelig hilsen.

Med vennlig hilsen.

Orlando Pérez

Anmeldt 2. august 2018

Topp beliggenhet rett v stranda.
Elegant hotell.
Rengjøring på rom hver dag.
Trange trege heiser.
Vi hadde 2 bad og 3 tv (under fotball vm er det topp).
Ny takterrasse som er utrolig lekker.
Delikat lite basseng nede.
Topp gym!Moderne utstyr.

Romtips: Vi hadde 2 bad og 3 tv (under fotball vm er det topp)
Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, bjornarfar
meliacost, Director de Relaciones con Clientes på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Thank you for posting such a positive review and thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Melia Costa del Sol ..

It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back on your next trip to Torremolinos.

Best wishes

Gilberto Castro - GEX Manager.

Anmeldt 2. januar 2018

Hotellet er kjempefint og fantastisk beliggenhet. Flott service. Vi manglet ingenting. MEN, et så godt hotell kan ikke ha en så dårlig middag. Jeg leste meg opp på forhånd og leste at mange klaget på middagen, derfor ville jeg teste den. For 250,- NOK pr. person kunne vi fått en flott middag hvor som helst. Men unngå middagen på dette hotellet, den er veldig dårlig. Tørt, overstekt, smakløst, rett og slett svært lite som smakte. (og jeg er IKKE kresen i matveien) Dette er et luksushotell og da forventer man så mye mer i restauranten!

Romtips: hvis du vil ha sol på ettermiddag/kveld, legg inn ønske om rom mot sør
Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Lanita70
meliacost, Director de Relaciones con Clientes på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

First of all I would like to let you know that we are truly regret that you did not feel satisfied with the experience in our hotel.
I am also disappointed to know that we did not fulfill your expectation because of some of our services . Anyway we really consider all the comments seriously.
Our priority is to make our clients happy and we would like to have the opportunity to show you our improves. Looking forward to welcome you back.
Best regards,
Gilberto Castro - Guest Experience Manager.

Anmeldt 14. november 2017

Vi hadde to uker med fred og ro. God service over alt, spesielt the Level service. Fin strand med god service. La Cabana er greit sted for en lunsj. Kan også nevne La Paella bra middag. Gode turmuligheter, noe for enhver smak.

Romtips: Velg the Level, valuta for pengene
Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, torildr_ddera
meliacost, Deputy Hotel Manager på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2017

Vi takker veldig mye for å ha grundig likte oppholdet i Torremolinos, spesielt takket være tjenestene vi har tilbudt deg.

Våre medarbeidere gjør alt for å få deg til å føle deg hjemme i et land du ikke vet eller det er ikke ditt.
Hele teamet på Hotel Meliá Costa del Sol ser frem til å ønske deg velkommen på ditt neste besøk til Torremolinos

Med vennlig hilsen,

Orlando Pérez
Dep. Hotel Manager

Anmeldt 18. oktober 2017

En sommeruke i oktober, sentral beliggenhet, god service, trimrom, basseng og solstoler alt inkludert. Takk for hyggelig opphold, resepsjonist ordnet med rombytte etter 1. natt. Rom på vestsiden med sol på balkongen om ettermiddag passer meg best. Rent og ryddig, høy standard. Fellesnevner for betjening: de ønsker at du skal trives og ha det godt. Topp karakter. Litt lytt mellom rommene kan være sjenanse hvis du ønsker å legge deg kl 21. Maten holder god 4 stjernes standard. Godt variert til middag. Fiskeretter, skalldyr og kylling, kalkun og biff. Mye frukt, oster og desserter for dem som liker det. Alt i alt lite som trekker ned.

Romtips: Rom med sol om ettermiddag, rolig side.
Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Asbjørn E
meliacost, Director de Relaciones Públicas på Melia Costa del Sol, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

We value the feedback that you give us about the hotel, it's very important for us know the experience of our guests with your prospect, as it helps us to improve the quality of our services and thereby improve the satisfaction of our guests.

Thanks again for the time you took to write about your experience.

Kind Regards
Gilberto Castro - GEX Manager