“Meget god mat på skeive bord. ”
Anmeldelse av Ellen Restaurant

Ellen Restaurant
Vurdert som nr. 114 av 810 Restauranter i Torremolinos
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire som spiste lunch her. God mat. Særlig burgeren var spennede og godt tilberedt. Kjekt med litt alternativt tilbehør på den som rødbeter og eple ved siden av. Også pluss for at den ble servert med god majones ved siden av. Pommes fritesen til burgeren var perfekt tilberedt. Det er ikke alltid dette er tilfelle så kjekt når det er bra.

Vi kom over plassen ved en tilfeldighet. Meget hyggelig vertskap og kjekt at Ellen kom bort til oss etter maten. Espresso var også meget bra.

Bordplasseringen ute med lett skrånende bord er i beste fall kreativ utnyttelse av plassen. I verste fall er nok det grunn nok for mange til å gå forbi denne plassen selv om maten er bra. Jeg ville sterkt vurdert å finne en annen løsning på dette. Fiks bordene slik at bordplaten blir rett i det minste og kanskje gjøre noen grep med stolene. Da kunne det som er en ulempe nå blitt en morsom vri.

Takk, terje_2016
Anders Odelius, Ägare på Ellen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hej! Och tusen tack för sina synpunkter! Vi ska fundera på vad vi kan göra med borden. Och tack för att ni stannade och åt. Välkomna tillbaka!

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Anders Odelius, Ägare på Ellen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 3. juli 2022

Dato for besøk: juli 2022
Anders Odelius, Owner på Ellen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 29. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anders Odelius, Ägare på Ellen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2022

Anmeldt 23. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anders Odelius, Ägare på Ellen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2022

Reisende som så på Ellen Restaurant, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Ellen Restaurant? Del dine erfaringer!