Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. TripAdvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
1‚Äď6 av 2¬†905 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Lange, m√łrke h√•r p√• bad og h√•ndkl√¶r hver dag. Luktet s√łppel p√• altanen. Altfor f√• solsenger ved bassengene - umulig √• f√• tak i. For trangt og fullt til frokost, m√•tte vente p√• bord hver dag. Ingen i resepsjonen til √• hjelpe oss med utsjekk. Sv√¶rt vanskelig √• finne parkering i omr√•det.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, amund78
Yusel R, Mixologist Assistant på Sol House Costa del Sol by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2017

Estimado amund78,

Gracias por compartir su opinión a través de las redes sociales como TripAdvisor para poder ser conocedores del punto de vista de nuestros huéspedes.

En relación a sus comentarios acerca de la disponibilidad de hamacas, permítame indicarle que en nuestro hotel el personal de piscinas si tiene cualquier dificultad para encontrar hamacas se encuentra su completa disposición para asistirle, buscando hamacas para usted. Al igual que con el Parking, nuestro personal de recepción podrá indicarle lugares donde aparcar fácilmente en una futura visita a nuestro hotel.

Lamentamos si su estancia con nosotros no alcanzó sus expectativas y no dude que analizaremos y tendremos en cuenta cada uno de sus comentarios para seguir trabajando en la mejora continua de nuestros servicios.

Gracias por habernos elegido en esta ocasión. Esperamos volver a verles pronto.

Un cordial saludo,

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi sitter igjen med et veldig godt inntrykk av hotellet. Bodde her i fire dager og hadde i utgangspunktet bestilt billigste rom, noe som var helt greit. Rent og pent og kort avstand fra rom til basseng osv.

Dag 2 oppstod det en vannlekkasje p√• rommet v√•rt. Hotellet pr√łvde √• fikse det men da dette ikke lot seg gj√łre ordnet de et nytt, mye flottere rom(jeg antar det var en suite) uten √• mukke. Samtidig fikk vi med tilgang til det flotte bassengomr√•det p√• taket med alt det lille ekstra som f√łlger dette.

Hvordan et hotell l√łser slike problemer forteller mye og Sol House ordnet dette p√• en utmerket m√•te. Generelt var det veldig mye hyggelig og serviceinnstilt personale.

Ellers var det et stort sett veldig pent hotell. Bare et steinkast fra stranden, god frokost, gode drinker i baren og grei mat √• f√• kj√łpt. I tillegg var det kort avstand til andre restauranter og litt forskjellig √• se. Anbefaler f.eks Puerto Marina og Parque De La Paloma.

Skal du til området så anbefales Sol House.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, orjanhollesli
Yusel R, Mixologist Assistant på Sol House Costa del Sol by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Dear √ėrjan H,

We appreciate the time and effort you took to share your experiences on TripAdvisor

We apologize for any inconvenience you experienced with the room change. But it is good to know that we were given the opportunity to give the best of our services during your stay and we are glad you enjoyed your stay.

Please, if you decide to visit again the heart of Costa del Sol, do not hesitate to contact us through, as I would be delighted to manage all the details of your stay in order to offer you an outstanding stay. We are looking forward to greeting you again at near future. The smile and enthusiasm to welcome you are already prepared.

Warm Regards,

Anmeldt 11. juli 2017

Var her i fem dager i begynnelsen av juni og hadde et helt topp opphold. Hotellet var moderne, rent og pent med rengj√łring hver dag. Vi spiste kun frokost p√• hotellet og den var veldig god. En stor og flott frokostbuffet med at man m√•tte √łnske av b√•de varm og kaldt mat, frukt, youghurt og kaker. Til og med grovt, ferskt br√łd :). Bassengomr√•det var ikke s√• stort og det var vanskelig √• finne solsenger om en var der etter kl. 10.00. Gratis h√•ndkl√¶r mot et depositum. Stranden var rett over veien og der fikk man leie komfortable solsenger for 5 euro. Det var underholdning p√• hotellet hver kveld s√• lenge vi var der (av varierende kvalitet riktig nok..)

Havnepromenaden var like i nærheten med et utall restauranter og en del butikker, bl.a et lite shoppingsenter. Men det var ikke så stort utvalg, så for den shoppinginteresserte er en tur inn til sentrum å anbefale. Det var taxier rett utenfor hotellet og det gikk også busser. Vil absolutt anbefale dette hotellet og kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 909kjersti
Yusel R, Mixologist Assistant på Sol House Costa del Sol by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Dear 909kjersti,

Thank you for sharing your great feedback. It is always a pleasure to hear of the overall experiences of our guests. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us at Sol House Costa del Sol including our excellent location.

The whole Sol House Costa del Sol staff is very glad to have helped you during your stay and we will be more than happy to welcome you back.

Warm Regards,

Anmeldt 1. november 2016

Flott beliggenhet ved stranda, lukket omr√•de med flere bassenger, solsenger, bar, treningsrom, vennlig, smilende og hjelpsomt personale, frokost med alt man kan √łnske seg! Godt renhold og veldig god plass p√• rommene.

Romtips: Rom fra 3. etasje og opp, ved inngangspartiet anbefales (rom fra ..15 - ..01)
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, sivmw
SolHouseAloha1, Deputy Manager på Sol House Costa del Sol by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2016

Dear sivmw,

Thank you for having taken the time to share your detailed comments concerning your recent stay at the Sol House Aloha Costa del Sol, it could help other eventual guest to have a better knowledge of our services.
It is a pleasure to hear that our location and services have been appreciated during your stay.
Your comments on our food and beverage offer are very important, as they help us to review and improve our services.
Glad that you had a pleasant stay within our Hotel, we are looking forward to seeing you again.

Your Sincerely,
Sebastien Boue
Deputy Manager

Anmeldt 16. oktober 2016

Hotellet ligger fint til rett ved stranden. Personalet er hyggelig og rommene fine, selv om badet er trangt. Standarden p√• hotellet er ellers helt som forventet i denne prisklassen. Vi spiste kun frokost her og det var dessverre en skuffelse. Hvis man √łnsker et sundt kosthold var det lite √• velge i. Salat eksisterte ikke og frukten var for det meste umoden. Juice var billig kartongvare og yougurten alt for s√łt.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Gerhard G
Yusel R, Guest Experience Manager på Sol House Costa del Sol by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2016

Takk for at du gjennomgår Sol House opplevelse.

Vi er glade for å vite at du har hatt vår gunstige beliggenhet.

Jeg har allerede delt problemet du ber rapportert med lederne for de som er involvert for √• unng√• lignende situasjoner i fremtiden avdelinger, vil vi gjerne beklager eventuelle ulemper dette m√•tte medf√łre.

Forh√•pentligvis kan vi √łnske deg velkommen igjen snarest for √• nyte en annen "str√•lende tur"!

Varmest,