Anmeldt 21. mai 2018

vi bodde her 17 dager i april.Det mest møkkete rommet jeg noengang har bodd på.Betjeningen var veldig forskjellig noe hyggelige andre ikke.Fikk nye madrasser etter 3 netter med minimal søvn.Kommer ikke tilbake

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, torhild monrad L
Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Etter flere besøk her, så var nok dette siste gangen. Hotellets rom trenger en stor oppdatering i forhold til hva prisen tilsier. Frokosten har økt med 40% og er nå dyrere enn på norske hoteller. Aircond virket ikke, og det var heller ingen service på dette i løpet av uka. Ikkje bra:(

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, tormodd
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Dette er vårt 5. Besøk på dette hotellet og antakelig det siste også.
Vi har valgt dette hotellet på grunn av beliggenhet og at det har alle fasiliteter.
Nå har imidlertid grådighet tatt overhånd.
Frokost på dette hotellet koster mer enn en hotolfrokost i Norge. De tar betalt for at du som gjest kan benytte solsengene som står rundt hotellets basseng.
Rommene som vi bodde på i år var nedslitte.
Sengetøyet var hullete og Ac hadde en rar lukt og blåste bare varmt. Dusjen har omtrent ikke trykk.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, Audun E
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Stedet svarte langt på vei til forventning. Fin plassering i forhold til strand og super promenade. Fint hageanlegg og basseng. Veldig bra frokost. Litt slitt og trangt bad er det største minuset og kjøkken seksjon kunne vært hakke bedre utstyrt. Men vi kan nok tenke oss flere besøk. Spesielt til området.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Tom K
Anmeldt 17. mai 2017

litt slitt men helt ok sted å bo nære stranden og shopping med restauranter og leke plasser for barn. jeg hadde med to barnebarn på 10 og 11 og de hadde det helt supert.
stranden var både lang og flott. strandpromenaden var fin å gå turer på kveldene og se på livet.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, nora j