Expedia.comUSD 183
eDreamsUSD 165
Agoda.comUSD 165
getaroom.comUSD 199
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet medio juli. Ligger som nærmeste nabo til stranden og strandpromenaden, kun en liten bilvei i mellom. Litt trafikkstøy må påregnes, men absolutt ikke plagsomt. Hotellet er rent og fint, Ok rom men ikke helt 2018 (mye fliser og «tunge» materialer). God frokost, rene rom, veldig hyggelig og gjennomgående imøtekommende og hyggelig hotell-personale, fra resepsjon,room-keeping og restaurant . Flott saltvann-basseng på hotellområdet. Pool-området er godt skjermet for vind og trafikken utenfor. Kort vei til sentrale Torremolinos med restauranter og uteliv. Absolutt å anbefale!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 257JES
Anmeldt 19. juni 2018

Vi bodde til sammen 14 dager på hotellet. Vi var meget godt fornøyd med hotellet og fikk et tilstrekkelig stort rom med havutsikt. Sengene på rommet var gode med behagelige hodeputer. Vi er etter hvert blitt vant med «lakener» som dyner i varmere strøk. Et lite kjøleskap var tilgjengelig, likeså vannkoker. Litt plynder hadde vi med aircondition, men fant ut av opplegget etter hvert. Rom og bad ble daglig rengjort. Noe lytt mellom rommene og noe støy fra veien. Vi fikk gode råd og hjelp i resepsjonen. Frokosten var variert og meget bra! Det var også godt renhold rundt bassengområdet. Vi anbefaler dette hotellet!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Sveina53
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Rolig hotell. Blide og Service instillt personale. Supert renhold, bra for voksne som vil slippe bråk på kveldene bra tigang til Mercadona hvor de har alt av dagligvarer. Nabo restsurant hadde nydelig vin og Cesarsalat.

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, 149henrikt
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Vi bodde 10 dgr.på Isabel. God variert frokost.Helt ypperlig i forhold til stranden. Rolig hotell med veldig hyggelig betjening. Rene rom og gode senger.Fin tur å spasere til sentrum. Vi stortrivdes og kommer garantert til å bo der igjen.
Leide oss bil i Malaga 1 dag og kjørte til Gibraltar, veldig fin tur.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, reneean
Anmeldt 14. april 2017

Hotel Isabel ligger veldig fint til for strandliv og mosjon.Greit renhold og service.
Denne plassen egner seg ikke for de som forventer en god nattesøvn.
Samtalene gjort i naborom kan refereres ordrett. Støyen fra gaten og nærliggende balkonger er ikke noe man ønsker å bli holdt våken av. På et 4 stjerners hotell bør man få en god nattesøvn. Av 17 dager var kun 5 dager med søvn hele natten.
Problem med rørsystemet på hotellet, luktet kloakk nesten hver dag på badet.
Vi erfarte også å vente på ledig bord ved frokosten.
Hotellet nekter bruk av kredittkortkjøp under 10 eur.
God luftkondisjonering.
God dusjkvalitet.
Vi rettet en klage til hotellet om disse problemene,men fikk ikke svar som lovet.
Anbefaler IKKE denne plassen.

Romtips: Vi hadde rom 504 , mulig at det er bedre på toppen uten havutsikt
Dato for oppholdet: mars 2017