Anmeldt 6. mai 2016

Hotellet var veldig bra bortsett fra att det var veldig lytt mellom rommene og att det var en dårlig akustikk i spisesalen. Hotellet ligger helt nede ved stranden som er ett pluss samt att det var veldig rent å pent alle steder både inne og ute rundt hotellet. Meget fint hotell for barnefamilier.

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, kjelliverg
Anmeldt 30. mars 2016

Førsteinntrykket av hotellet var bra, et stort, flott og rent hotell. Men skinnet kan bedra...hotellet er alt for stort og upersonlig. Det er også sinnsykt lytt på hotellrommene, vi fikk ikke sove en hel natt før vi byttet rom i øverste etasje.

Selve hotellrommet var utdatert og skapdørene var vanskelige å åpne og lukke. Krakken på badet som var påberegnet for barn var ikke barnevennlig, da vår datter på 4 år falt over ende mange ganger. Barnevennlig hotell...

Det var lang kø i resepsjonen morgen som kveld, så man må til og med stå i kø for å bestille en taxi...

Frokostbuffet var topp, godt utvalg. Fine store områder på hotellet med flere bassenger, barnebasseng og hotellet ligger nær stranden. Synes hotellet lå usentralt til, selv om det bare var 10 minutter med taxi inn til selve torremolinos og malaga. Fint lekeområdet til barn med sklier og disser i bakgården. (uten sol)

Hotellet har alt, men det ble for upersonlig,stort og usentralt for oss. Kommer ikke tilbake hit.

Romtips: hotellrom med sea view, rom i øverste etasje for å slippe støy
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Ingerk85
Anmeldt 9. februar 2016 via mobile enheter

Vi var to venninner som booket restplasstur på Hotel Sol Principe, og ble veldig positivt overrasket! Vi hadde en flott utsikt fra balkongen til Torremolinos-stranden! Vi ble litt skuffet over airconditionen på rommet, men ellers var rommet ypperlig.

På frokosten var det mye å velge i, og var en stor spisesal med plass til mange. Det finnes to bassengområder, da det ene store bassenget er mer et område for barn.

Alt i alt et flott hotell, og kunne gjerne reist dit igjen.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, stinehstr
Anmeldt 2. september 2015 via mobile enheter

Var her i sep.2014 nydelig hotel, fine rom. Helt grei mat. Greit med tilgang mat og drikke hele dagen ved bassenget. Flere bassenger inkludert eget barnebasseng. Trening på morgonen i felleskap om ønskelig og show på kvelden. Nærme stranden :-)

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, katrineski93
Isabel B, GUEST EXPERIENCE MANAGER på Sol Principe by Meliá, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2015

Kjære katrineski93,

Tusen takk for flott kommentar.

Vi venter på nytt her i Sol Principe!

hilsen

Anmeldt 14. juni 2015

Torremolinos var en nokså kjedelig turistplass fylt med pensjonister og småbarnsfamilier, og hotellet var nok perfekt for dem. Hvis du ikke har lyst til å bevege deg utenfor hotellets trygge gjerder, så kan du få en perfekt ferie her. Du finner det meste på hotellet inkludert et stort utendørs bassengområde perfekt for småbarn. For oss andre opplevdes hotellet som usentralt og upersonlig.

Romtips: Velg et hotell som ikke vender mot bassengområdet.
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Mundilfari